Respijt voor schotelantennes Rotterdam.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
756
Punten
113
Leeftijd
60
In Rotterdam begint woningcorporatie de Nieuwe Unie voorlopig geen processen tegen mensen met een schotelantenne.

De corporatie eiste dat de illegale schotels voor het eind van deze maand zouden zijn verwijderd.

Volgens de Nieuwe Unie veroorzaken de schotels schade aan de gevels en ontsieren ze het straatbeeld.

De aankondiging dat rechtszaken zouden volgen tegen mensen die hun schotel niet weghalen, leidde tot veel kritiek van huurders en enkele politieke partijen in Rotterdam.

De nieuwe Unie last nu een pauze in van 3 maanden.

In die tijd wordt met alle betrokkenen naar een oplossing gezocht.

Het zal mij benieuwen, ik ben niet zo kapot van die Unie. Dus ben eigenlijk wel nieuwsgierig welke oplossing(en) ze gaan bedenken.

Doch ik ben bang dat het toch een oplossing word waarbij schotels verdwijnen moeten.

Maar ik zag dit zojuist in het NOS-Nieuws, en het staat ook te lezen op teletekst, waar ik dit bericht vandaan heb. ;)

Maar we zullen zien, want het loopt al weer een tijdje deze zaak, en er is al menig discussie over gevoerd de laatste tijd.

Laat degenen waar het volgens mij om te doen is, toch gewoon naar de tv uit hun thuisland kijken, hier in de buurt zitten er ook zat die een wok heben hangen, en ik heb er geen last van.

Ik kan me anders behoorlijk storen aan dergelijke berichtgeving.

Want er staat gewoon onzin in het bericht, maar dat vormt wel de mening van de leek (en dat zijn degenen die men wil bereiken met dit bericht).

Wanneer de woningstichting of whatever naam je aan die mafia geeft vind dat een schotel ongewenst is, verklaart de samensteller van het bericht een schotel dus meteen illegaal ?

Waar slaat dat op.

Illegaal is het pas als een wetgever dat stelt, en dat daarna getoetst word door een rechter.

En vooral dat laatste zit er voorlopig niet in, welke kromme redenen zoals beschadiging en ontsiering van het ghetto ze ook bedenken.

Want als ze zouden denken een eitje voor de rechter te hebben, stond men allang voor de rechtbank.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan