rood en premiere direct

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
735
Punten
113
Leeftijd
59
Vanmorgen om een uur of zeven sprong bij mij rood op zwart, blauw doet het nog wel, na wat zappen bleek dat premiere direct en premiere ero ook weg is.

Is de omschakeling dan nu echt begonnen?

Vraagje:
Vroeger was er Q-basic om spelletjes te maken, wat wordt er nu gebruikt?

ja,het zou ook tijd worden,dat ze alles op zwart gooien.
dan kunnen de uitvinders daarna weer alles proberen om het weer open te krijgen.
en weer eens een gat in de markt te vinden.
maar ik vindt het wel jammer .
dat alles donker wordt.
maar we hebben nog genoeg bioscoop dvd s liggen die nog uit moeten komen in de bioscoop,dus effe een nieuwe hobby,nemen,tot dat het weer wat licht in de tent komt.
en in die tijd draaien mijn dvdtjes ook wel weer op rood en blauw.
1 jaar later dan wel.

Geen last van.
Bij humax is het effe nieuwe firmware en nieuwe settingslijst van pet 123 erop zetten en probleem is over.
Alles werkt gewoon.

@black tiger, is er dan wellicht ook nieuwe firmware voor de philips?

Heb deze week al wel gelezen dat m_z zelf aan het sleutelen is geweest.

Format c, laat ik nou eigenlijk nog steeds op zoek zijn naar iemand bij mij in de buurt die in dvd's doet, want ik heb zelf geen brander. Dus als er iemand is, die bij mij in de buurt woont, die hier wel in doet, laat mij het ff weten.

Freggel, ik zou niet weten hoe het met de Philipsen zit, ik ben van oudsher een tegenstander van secadozen en ik ben er nog steeds niet kapot van en wil er eerlijk gezegd ook niets van weten.:)

Wat betreft dvd's.... je woont toevallig niet bij mij in de buurt he?:biggrin:

en ik weet het van philips met 6072 fw zibi 8.0 dus wel

weet alleen niet of dat hier mag

en voor humax 5400 en nokia 9500 was alleen een goede file voldoende hoor

Bij mij werkt rood weer gewoon, heb vanmorgen even met de afstandbediening gespeeld, de abcde toetsen, en onder de a toets kun je schakelen van bijvoorbeeld irdeto naar seca, de boel op irdeto gezet en ja hoor BEELD. Toch wel leuk die firmware.

Aan Black tiger: Wat die dvd's betreft, waar ik woon staat bij mijn profiel en zelf zeg jij bij een posting van jou, op de tweedehands markt, dat je in het zuidelijkste zuiden woont,
nou is afstand voor mij geen probleem, het ligt hem gewoon aan de prijs en hoeveel ik er in ??n keer bij jou kan komen halen, als ik er voor eentje 100 kilometer moet gan rijden dan is het wat veel , maar als we over 10 of 20 praten is er wel een ritje aan gewaagd. Dus B.T. ik hoor het nog wel, want ik weet dat jij toch alles wel leest en bij dit berichtje ook wel weer uitkomt.

Groetjes Corn?.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan