H
hugow
Heel merkwaardig (althans voor mij)!!!
Ik heb de volgende samenstelling van apparatuur.
- 1 Atlanta 5400 plus patch 1.70 no_zap + abo canal+
- 1 Magic module 1.05 met penta 1.11 + jack 6 in1
- 1 Stab motor HH100
- 13 meter kabel
- 80 meter Acrsat schotel met universenele LNB Samsung
Welnu, tot enkele maanden geleden draaide mijn motor netjes bij het schakelen naar diverse zenders van Astra naar Hotbird of naar Sirius of naar Hispasat.
Tot op een bepaald moment draade mijn motor soms wel en soms niet naar de gewenste sateliet.!!!! Vaak blijft het steken om van Hotbird naar Hispasat te draaien.
HOE KAN DIT NOU????
Voor de patch van 1.62p had ik dit probleem. Ik had gehoopt dat het probleem met de nieuwe patch verholpen zou zijn daar ik reeds alle zenders opnieuw gescand en vastgelegd heb. Ook de posities van de satelieten.
WIE HELPT ??
M.vr.gr
Hugow
Ik heb de volgende samenstelling van apparatuur.
- 1 Atlanta 5400 plus patch 1.70 no_zap + abo canal+
- 1 Magic module 1.05 met penta 1.11 + jack 6 in1
- 1 Stab motor HH100
- 13 meter kabel
- 80 meter Acrsat schotel met universenele LNB Samsung
Welnu, tot enkele maanden geleden draaide mijn motor netjes bij het schakelen naar diverse zenders van Astra naar Hotbird of naar Sirius of naar Hispasat.
Tot op een bepaald moment draade mijn motor soms wel en soms niet naar de gewenste sateliet.!!!! Vaak blijft het steken om van Hotbird naar Hispasat te draaien.
HOE KAN DIT NOU????
Voor de patch van 1.62p had ik dit probleem. Ik had gehoopt dat het probleem met de nieuwe patch verholpen zou zijn daar ik reeds alle zenders opnieuw gescand en vastgelegd heb. Ook de posities van de satelieten.
WIE HELPT ??
M.vr.gr
Hugow