Rotterdam krijgt nieuw telefoonnummer!

Dat dit je eerste posting maar zal zijn.....

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

1' Posting maar wel sterk. :biggrin:

Multitien

Hij is wel erg goed en blijft tot in lengte van dagen die rotterdammers achtervolgen. Dat het niet niks is en goed mis is bij die club uit rotterdam mag duidelijk zijn. Ze gaan nu al aandelen (15 miljoen Euro) verkopen om aan contant geld te komen. Orde op zaken stellen zou het devies moeten zijn desnoods in de Jupiler League (eerste divisie). Is kiekuh wat vie-vie-vie doet vandaag.

Mario Been tegen zijn vrouw:
De eerste die nog 10-0 of 010 grappen maakt die sla ik op zijn bek

Zegt zijn vrouw : Mario, wel eerst tot 10 tellen he

Afgelopen zondagavond verloor
Rellen Henk
het leven.
Rellen Henk was eerst nog naar de Kuip geweest om daar de voetballers te vertellen dat ze moesten werken voor hun geld.

Vanavond wordt hij met een andere supporter herdacht. Er zal een aangepaste openingsmuziek worden gedraaid.

Dan het feit dat iedereen nu gewoon weer achter FEYENOORD staat. Mario stond een zware klus te wachten na de uitslag van afgelopen zondag maar maandag en dinsdag werd hij en zijn spelers toegezongen. Iets wat in 020 nooit zou kunnen want dan zou de trainer er gelijk zijn uitgegooid.

Dus niets is sterker dan dat ene woord "FEYENOORD"

Je kan beter maar 1 keer verliezen met 10 - 0 dan tien keer verliezen met 1 - 0.

En gisteren zag je het h? zelf de scheidsrechter doet er alles aan om zijn clubje niet te laten verliezen. En dan toch wint FEYENOORD met 3 - 0.

Dus niets is sterker dan dat ene woord ..... FEYENOORD!!!

Volgens mij is nummer 10 (woehahahahahaha) een Feyenoord Fan.

the matrix;211573 zei:
Volgens mij is nummer 10 (woehahahahahaha) een Feyenoord Fan.

Nee hoor.
Volgens mij een echte Rotterdammer.:biggrin:

Tienspeed

vraagje,,,weet je wat je moet doen als feyenoord met 3-0 voorstaat,,,,,,,,,antwoordt,,, je playstation uitzetten.

moi Brombeer

Mario Been komt bij de dokter met een enorme kikker op zijn hoofd. "Wat is er met jou gebeurd?", vraagt de dokter. "Nou, het begon allemaal met een puist op mijn kont.", antwoordt de kikker.

"Waarom vliegen meeuwen onderste boven over de Kuip?" "Omdat er daar niets de moeite waard is om op te schijten."

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan