router verkeerd geinstalleerd

D

dalton

hallo jongens
ik heb vandaag een dreambox gekocht met een router.
morgen zou iemand de router komen installeren.
ik kon niet wachten en ben zelf fout begonnen .
ik ben via configuratie scherm naar netwerkverbindingen en wizard netwerk instellen en breedband verbindingen gegaan.
goed fout denk ik
ik zit nu met een breedband 2 opgescheept als ik msn op wil dan vraagt hij om een wachtwoord voor de breedband verbinding .
als ik de pc opstart stopt hij half weg dan zit ik ineens met een wachtwoord opgescheept.
ik zit zelf met een lan verbinding van chello.
ik heb in boven genoemde mijn router willen installeren ik vermoed dat ik bepaalde instellingen in de gang heb gezet die ik niet heb .
systeem herstel werkt niet dus ik zit met de gebakken peren.
heeft iemand een idee hoe ik dit alles weer recht kan breien.
groetjes dalton

Systeemherstel zal niet veel helpen als er iets fout zit in je router.
Wat je nu het beste kunt doen is even de handleiding van de router erbij nemen, daarin kun je zien hoe je deze kunt resetten.

Doe dat, zorg dat je lan netwerkverbinding staat op automatisch ip krijgen en automatisch DNS krijgen.

Nu zou je je router weer moeten kunnen bereiken middels je browser en dan kun je opnieuw proberen.
Waarom dat met die wachtwoorden opeens komt is mij een raadsel. Op je pc hoef je normaliter niets te installeren als je van een router gebruik gaat maken.

BT
werkt weer goed
de breedband verbinding uigeschakelt
zit met een lan verbinding van chello
de router werkt ook goed merk planet 38 euro ze hadden geen ander is hij wat??? hij werkt lol
die ander ging niet ik heb nu de netverbinding met de db
gr dalton

Graag gedaan.
Of je router iets is? Dan kun je het beste zelf bepalen. Werkt ie goed? Zoja, dan is het wel wat.

Je hoeft tegenwoordig geen router meer van tigtallen euri te kopen om iets te hebben wat fatsoenlijk werkt.
Voor de meeste situaties werken die 35 euri dingen ook al uitstekend dus ik zou er verder niet wakker van liggen als ie goed werkt.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan