rtl 4

B

bizon

sinds gisteren wel geluid maar geen beeld op rtl 4,wie heeft dit nog meer?

Mag ik vragen waar je dit probleem mee hebt?

welke decoder oid. ;)

Dat is wel handig om te weten inderdaad.
Net nog even RTL4 op gehad, geen problemen met beeld en/of geluid, gisteravond overigens ook niet.

Sommige tuners met grypted ci hebben nu problemen met decoderen c+ met name rtl4 en talpa... een heleboel modules idem aan de software van de ontvangers wordt gewerkt de emu'software ed. van de modules zal moeten worden aangepast.

Dit is wat ik zover weet van dit verhaal op de dragon heb ik geen last op de ucas 3.1 wel op de aston 1.05 draait het ook alleen geen update op de 1170 1180 mrv en reborn allen hetzelfde probleem....

Ook de Comwell MC35 heeft in een aantal gevallen problemen en ook de Digitallworld 2000, 2100 , 4000 en de 4100 of de andere modellen van Digitallworld hier ook problemen mee hebben weet ik niet.

De magic module heeft ook problemen wanneer er Penta 1.05 tot en met 1.11
aangeraden word een firmware update naar 1.20 te doen dan zijn de problemen voorbij.

Ik heb hier nog een Magic Module met de Penta 1.11 wel de oude conax versie en daar werkt alles prima mee .
Ook heb ik hier een Visionnet staan en dat is een regelrechte ramp met de kaart.

wat is er nog open op de visionnet?
Met bv gratis premiere enz!
Heb je de 7000 versie,waar je gratis zenders mee kan kijken?

Je hoort er bijna niemand meer over.

Ik heb het zelfde probleem. RTL4 en Nickelodeon/Talpa wel geluid, geen beeld. Heb een Humax 5400Z, gepatched oid, en een MR card + C+ card.

Iemand raad?

"Ik heb het zelfde probleem. RTL4 en Nickelodeon/Talpa wel geluid, geen beeld. Heb een Humax 5400Z, gepatched oid, en een MR card + C+ card.
"

Matrix Reloaded en Humax 5400Z, of zijn dat geen decoders?

bij mij ook RTL 4 en Talp problemen, Echostar DVR 7000 met Matrix Revolution,
lijkt inderdaad Cam probleem te zijn, zal wel softwareupdate moeten hebben, maar is deze reeds beschikbaar ?

Dit is een bekend cam probleem.

Probeer je cam te verversen met de bijbehorende UCAS firmware.
D.w.z. UCAS 3.1 voor Matrix Revolutions en UCAS 3.0 voor Matrix Reload.

Hiervoor heb je wel een CAS 2 / 3 interface nodig.

Groetjes, Ultravox

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan