RTL problemen bij Strong 8000

R

rikkie1000

Hoi,
Vandaag liet ik mijn ontvanger naar kanalen zoeken en tot mijn verbazing zag
ik dat alle RTL (4-5-7)zenders niet in de lijst staan.
Eergsiteren werkt alles nog
Wie kan me helpen?
Vriendelijke groetjes Rikkie

Kan het zijn dat mijn signaal te zwak is voor deze kanalen op te sporen?
Ik heb net groen (net over de 3)
Ik heb echter wel sbs en ned 5 ea maar geen rtl 4 5 7
Rikkie

De RTL zenders zitten op een andere en ook nog zwakkere transponder. Het kan dus goed zijn dat je wel signaal hebt op SBS6 of NED2 maar niet op RTL4.

Oplossing: zorgen dat je een sterker signaal krijgt door schotel uit te richten en/of LNB nemen met minder verlies (ruis) en als dat allemaal niet helpt een grotere schotel nemen.

De rtl zenders zitten op 12343MHz, sbs6 op 12574, en ned1/2/3 op 12515.
Dus op verschillende transponders.
Wel vreemd als je ze wel hebt gehad, want ze zijn niet van frequentie veranderd.
Kun je ze niet met de hand toevoegen?
Grtz.

Hoi,
Ik heb vandaag bij 2 van mijn schoonbroers geprobeerd mijn ontvanger de zenders te laten vinden,en vreemd ook aan hun schotel krijg ik ze er niet door.
Ik laat hem zenders zoeken op volgorde van canal+.
Maar niks hoor,de nummers waar de zenders tercht zouden komen zijn overgeslagen.
Groetjes Rikkie

Dat is wel een erg vreemd verhaal.
Eerst wel, en dan nergens, en een transponder.
Ik ken die strongs niet en weet niet welke fw erin zit, maar heb je geen antenne menu in dat ding waarin je die transponder frequentie kunt inzetten?
En dan kijken wat ie doet?
Grtz.

Ik ben ten einde raad even langs de sat boer geweest.
Die vertelde dat er andere FW in moest.
Vandaag hebben ze dat gedaan en hij werkt weer
Toch bedankt voor jullie rakties
Groetjes Rikkie

hallo kun je me vertellen welke software er nu in zit mijn buurman heeft hezelfde probleem want de software die je er bij de satboer hebt ingezet werkt wel dus ik hoor het wel
gr gert

Inderdaad het is versie 20
Ik had nog altijd de eerste versie op mijn strong staan die al enkele jaren oud is
Groetjes Rikkie

ik dacht dat je alles kon opzoeken op rebelsat die gaat over strong nokia en philips dacht dat je daar in moet komen via monstersat
gr frans

Je kunt ook bijna alles vinden over de strong bij lexfiles forum en uploadcentre

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan