rudream en radegast

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
51
Punten
48
Leeftijd
122
O.a. BlackTiger maakte een opmerking over radegast en rudream. Hij vond het jammer dat het er niet meer in zat en gebruikte daarom een andere image. Wij hebben medegedeeld dat we e.e.a. zouden navragen.

We hebben e.e.a. nagevraagd en wat blijkt de maker van radegast (kindzadza) is gestopt met radegast. Radegast wordt niet verder ontwikkeld zoals voorheen. Camd3 en Newcamd zijn publieke emu's die ook goed zijn.

Dat was het antwoord van de zijde van rudream. We zullen het daarmee moeten doen, want ze willen geen emu er in stoppen die achterhaald is c.q. niet meer wordt ontwikkeld.

Hè toch, dat is jammer om te horen, dat er iedere keer weer makers van leuke dingen ermee stoppen. :confused:

Dit is inderdaad een trieste zaak ...........

saat

en freggel zou nog altijd iets van je horen

Inderdaad erg jammer want er draait toch best veel op radegast en er is nog een radegast 4.0.

Maar in elk geval heel hartelijk dank voor het navragen, vermoedelijk zal ik dan nog maar eens met mgcamd gaan stoeien om te zien of ik die toch nog aan de praat krijg op meer providers dan alleen C+.
Als ik die werkend krijg en die zit dacht ik wel nog in rudream is er toch nog behoorlijk grote kans dat ik weer rudream gebruik anders ga ik misschien voor de afwisseling de SF-Team weer eens nemen. Die was vroeger perfekt en ik heb een van hun nieuwere images gezien en die zagen er toch ook weer erg leuk uit.:)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan