Rudream image

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Ik heb wat aantal vragen over de image van Rudream:

Als ik die image er opzet zijn de mappen var/bin, var/keys/ var/scce/ var/bin zover leeg

En er is maar een emulator aanwezig de dreamcrypt.

Maar nu ik heb zo juist de newcamd5.03 ingezet met de scam oftewel de ucas van de image addons gedownload maar heb ik nog steeds geen beeld op Taq/ ITA en geen polsta enz....

Hoe kan ik voor zorgen dat ik met deze image er alles op kan zetten en de juiste mappen voorzien van de juiste file's wie kan mij hier wat raadsel geven hoe dit moet.

Want ik zie het niet meer ik wil zo juist graag deze image gebruiken maar helaas geen effect....hoe moet dit en hoe kan ik ervoor zorgen ..

Groetjes,
deliyurek007

De rudream komt vrij leeg inderdaad.
Middels de update optie kun je zelf (manager addons) addons toevoegen die je van internet afhaalt waaronder ook emu's.

Alleen een emu er op zettes is niet voldoende. Je krijgt echter een file keylist in /var/scce te staan, daar moet je dan wel even de juiste keys in zetten.
Taquilla werkt niet zonder deze keys.
Zo kun je ook de radegast 3.0 er op zetten, daarbij zou ik het dan ook laten als ik jou was want meer emu's heb je in principe niet nodig en verder kan je img te vol raken.

Bedankt voor je uitleg Black_Tiger

groetjes,
deliyurek007

Originally posted by Black Tiger
Zo kun je ook de radegast 3.0 er op zetten, daarbij zou ik het dan ook laten als ik jou was want meer emu's heb je in principe niet nodig en verder kan je img te vol raken.

Ik zou toch kiezen voor Newcamd, want die is veel sneller met zappen!

Zelf ben ik al een poosje aan het stoeien met Newcamd, en heb hier bijna alles auto update, en das best grappig...

En ik ben het met je eens tijgervriend, zorg dat je niet teveel emu's in de dreambox zet, want dit komt inderdaad de stabiliteit niet ten goede...

GR Fred.

Klopt als een bus boy's bedankt weer voor de tip en we kunnen weer kijken maar jammer voor aantal Taq kanalen maar ja beter een vogel in de hand dan tien in de lucht....:)

Groetjes,
Deliyurek007

Klopt, newcamd is sneller met zappen, maar omdat hij in zijn eerste posting aangaf dat hij newcamd al gedownload en geinstalelerd had heb ik alleen nog radegast erbij gegeven.

Je kunt inderdaad het best newcamd gebruiken voor eigenlijk alles, radegast is in feite ook niet meer nodig, alhoewel die wel nog met softcam.key werkt, dus da's iets makkelijker als je keyupdates via internet wilt halen.
En als je van iemand pw mag kijken heb je hem ook nodig.:)

Maar in feite is newcamd beter, dat klopt.

en met de newcamd werken de sloten van de dreambox toch ook niet
voor als je een org C- kaart hebt voor het 6.55 euro pakket

Newcamd 10 werkt nog wel met een seca2 kaart, de versie's erboven geven problemen.

Deze kan je zo toevoegen in je emulist, dan noem je hem gewoon newcamd2 in deze lijst, en ook in de var/bin map.

<emu text="Newcamd-cardserver-tng10" name="KAART" emufilename="camd.tng" helptext="newcamd" emuadvanced="newcamd" emudemon="newcamd2" api="3" help="/var/doc/newcamd/readme.txt" />

<emu text="Newcamd-cardserver-tng13" name="NEWCAMDT" emufilename="camd.tng" helptext="newcamd" emuadvanced="newcamd" emudemon="newcamd" api="3" help="/var/doc/newcamd/readme.txt" />

Dan heb je 2 emu's die newcamd heten, en kan je er 1 van gebruiken voor het testen van de seca2 kaart.

GR Fred.

lekker he altijd het laatste woord hehehe......
Omdat ik ook meestal wel wat aanvullends erbij heb, zoals in dit geval de uitleg waarom ik newcamd er niet bij vermeld heb.:)
Maar het klopt, het is wel makkelijk soms.

@dadaman:
In plaats van de radegast als je die niet gebruikt kun je ook een andere emu downloaden, xcamd of mgcamd werken dacht ik ook met originele seca2 kaarten.
Heb dat hier eens getest gehad met mgcamd maar ik was er niet zo kapot van, als je echter officieel wilt kijken is dat ook een optie om met een originele kaart te werken.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan