s4a satelliet-hobbydag in Breda!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.191
Punten
113
Leeftijd
61
We moesten het even stilhouden totdat we bericht kregen of dat het publiek gemaakt was, en dat is nu gebeurd dus kunnen we het ook aan jullie bekend maken.

Bij deze stellen we jullie dan ook op de hoogte van het feit dat s4a een satelliethobbydag organiseert in Breda.
Een en ander zal plaatsvinden op 7 november aanstaande van 10.00 tot ongeveer 17.00 uur.

Adres: Gemeenschapsgebouw De Wegwijzer, Steendorpstraat 2 te Breda.

Veel plezier toegewenst!

Ik ben er zeker bij, ik kan met de fiets (lol) , maar gaan we nog iets doen aan de herkenbaarheid, Black Tiger, zoals we het van te voren via pm er al over gesproken hadden???

Ik zal wel een Freggelpetje of shirtje opzoeken :biggrin:

Jij een tijgerpak?

Pikkie een fles bier.... bijvoorbeeld....

Tja, dat wil ik wel eens weten want er zijn er verschillende bij die ik wel eens wil zien ;) Gezellig...

En ik dan?

Een hangslot in mijn oor!

Nou we gaan zeker ook even kijken of er in Breda nog wat nieuws onder de zon is...

P.s wat is de entree prijs?

Gr Fred.

Voor de herkenbaarheid is het natuurlijk wel leuk als ieder iets aantrekt of op heeft om je te herkennen.

Ik probeer zelf te komen en als het niet te koud is dan heb ik ofwel mijn groene satellite fun bodywarmer aan ofwel mijn zwarte t-shirt met een grote tijgerkop er op of wellicht wel beiden.:)
Het is me nog niet met zekerheid bekend of ik kom maar ik ga het wel proberen.

Uiteraard is dat geen verplichting maar een leuk idee van Freggel1 waar we het per pm over gehad hebben om ons als Duckers te kunnen herkennen.

Zal zeker proberen te komen.

Ik ga als mezelf kan dus niet missen :)

Ik doe een condoom om mijn hoofd

Originally posted by pikkie
Ik doe een condoom om mijn hoofd

Dan krijg jij van mij een liter bier :biggrin:

ik kom ook als ik mee mag bij mijn grote vriend fred in de auto
IK BEN TE HERKENNEN
canal+ pet
t'shirt usdb (VAGO)
loop naast een man met een dikke buik en een oude man (ha ha ha )

bert

Fred kennende zal het heus wel goed zijn...
gaat wat makkelijker praten dan met msn.......

Spirit

Originally posted by twilight
Ik ben niet zo "makkelijk" te herkennen...
jawel hoor...

foto 2
https://www.satellitefun.org/duck/satdag/satdag003.jpg

Raad eens wie??? foto 1,2,3 of 4

GR Fred.

Jij had toch pas de vrouwtjes ontdenkt??? De rest ziet er te oud uit :biggrin::biggrin::biggrin:

Nee joh gekkenpraat, ik zou het niet weten, maar wat ik wel weet is dat ik al een paar weekjes aan het zoeken ben naar die herkenbaarheid op zo'n dag, sinds dat ik eigenlijk wist dat de dag eraan kwam...

Ik zei toen ik het hoorde, van BT, zoiets van, Pikkie met een fust bier op zijn hoofd, Twilight met een doos kroketten van de Febo, BiG_G met een BBQ op zijn rug, en de rest een jachtgeweer zonder dat KK het weet, maar dat wij dan wel weten op wie we moeten schieten omdat er eentje bijloopt die geen geweer bijheeft, en dat die dan Kerstkoniijn moet zijn... (lol) :biggrin:

Nou dan ben ik ook wel te herkennen dacht ik........ Ik kom wel ff kijken...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan