sagem icd 3400 ????

A

atomic

Hallo

Probeer over de sagem icd 3400 wat info te vinden.
Heb dat ding op een rommelmarkt meegenomen maar krijg ten eerste geen beeld via scart en ook niet via rf out.

Probeer wat info te vinden maar tot op heden niets kunnen vinden.

Iemand een tip voor mij ?

Zit een kaartlezer in en voor de verder rest blijft dat ding op 1 staan als ik hem aanzet ?

Heb er ook geen afstandsbediening bij maar wil gewoon weten wat voor een deco het is staat wel dvb op !

Greetz atomic

is het een sat of een kabel ontvanger ?
sagem maakt ze voor beide dus vandaar.Verder is het waarschijnlijk zo dat hij alleen werkt met een kaart van de provider waar hij voor gemaakt is dus dat wordt denk ik eerst uitzoeken of hij reageert op een via seca nagra of irdeto kaart en dan daarna wat provider id,s in de startup verwerken,veel werk maar wel echt hobbie.

grtz

Dank voor je reactie :)

Heb inmiddels een loader gevonden voor de sagem maar krijg een err 09 is trouwens een loader voor de isd 3400.

Ikzelf vermoed dat het een kabel ontvanger is nl aan de achterkant bij de f-connector staat KABEL IN anders had er volgens mij wel LNB IN bij gestaan. Maar als ik de hele handel aansluit krijg ik geen menu of iets dergelijks gewoon zwart beeld.

Vind het trouwens raar dat er niets te vinden is over deze deco !!

Maar goed we blijven vrolijk doorzoeken :)

Op de een of andere manier moet ik toch beeld kunnen krijgen al is het maar een menu, zodat ik dan verder kan neuzen.

Zou het toevallig zo kunnen zijn dat je geen beeld/menu krijg als er geen kabel/lnb is aangesloten ?

Lijkt me sterk maar wie weet.......

Greetz

heb je wel de ab erbij om in het menu te komen? Ik heb hier zelf verschillende sagem kabeldozen (heb en had ) sommige doen het zonder kaart ,sommige zijn ex telia/conhem ,multikabel proefperiode en de huidige zap en c*s*m* .De multikabel doet het ook zonder kaart maar bijv de telia doet niets zonder kaart omdat hij direkt in het begin al kijkt naar de kaartissuer.

succes

Sagem he...

Heb zelf wel es een sagem doosje in mn handen gehad van mr.zap.
Welk type dat was is mij niet bekend.
Das dus wel een kabeldoos.

Jij zegt dat het een icd 3400 is, en dat je een loader van een isd 3400 hebt.
Verschil is dus de s van sat en de c van cable.
Dus waarschijnlijk dezelfde doos met andere firmware en een andere tuner.
Inderdaad als je gaat zoeken vind je van de isd 3400 wel (heel weinig) informatie op het internet.
Mr.zap is dacht ik viaccess, dus ben je daarmee dan een stapje verder op de juiste weg ?

SAGEM SA, a Franch high-technology company operating in the field of didgital television, has been delivering professional and consumer didgital TV equipment, conforming to the MPEG2 - DVB standards such as:
- Serie 3000, a range o f new didgital set-top boxes including:the ISD 3100 and 3200 for DTH reception of pay TV or free-to-air channels; the ISD 3400, a satellite set-top box with a DVD Common Interface; the ICD 3000 for cable networks.
- Serie 4000 including the DVB-RC return path and the ITD Serie for the terrestrial didgital broadcasting.
- Satellite, Cable and MMDS head-ends: modulators, demodulators, transmodulators, G703 network termination.
- Fast data direct to PC: Telesat Turbo PC card, data encoder, broadcast, unicast and multicast applications.
- STERN, Mobile Didgital Transmission System COFDM.
- Television transmitters.

kwam dit tegen,misschien heb je er iets aan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan