Samenwerking???

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
213
Punten
63
Leeftijd
57
Zoals veel lezers van dit forum ben ik een gewone gebruiker van sat. ontvanger. Met lezen en dingen uitproberen ben ik wijzer geworden. Maar nog niet wijs genoeg. Graag wil ik nog veel meer leren en uitproberen.

Misschien dat we een soort hobby club kunnen oprichten, af en toe eens bij elkaar komen kennis delen, gegevens uitwisselen.
Ik lees bv. regelmatig dat men er niet alleen uit kan komen, dus moeten we nu een keer echt gaan samenwerken.

Vind je het een leuk idee stuur dan even een PM naar mij.

:)
Nr.10

Nummer10,

Ik ben het met je eens, maar er kleven wel wat nadelen aan, bv
waar woon je, dus een zaaltje , clubgebouw huren ergens centraal in den lande geregeld; bestuur?, voorzitter?, penningmeester?, wie doet wat etc, wat zijn je doelstellingen?

Ik som maar eens wat op, wat er allemaal voor komt kijken,
Ik hoop voor je dat er veel positieve reacties komen,
Goka

ik ben er ook voor en een zaal is geen punt mijn zoon heeft een cafe met een zaaltje plus minus 60 a70 man kan er in wat dat gaat kosten valt te regelen, dus hobby mensen laat is wat van je horen gr pinky

Ik denk dat er geen of bijna geen kosten aan zijn verbonden. Misschien wat geld voor wat eten en drinken. Maar daar heb je geen penningmeester voor nodig.

Zelf kom ik uit Ridderkerk, regio Rotterdam (waar ook de ruimte gratis ter beschikking is (sat.ontvanger en beamer aanwezig en er zijn geen kosten aan verbonden) of bij Pinky zijn zoon of ergens anders in het land. Ligt ook een beetje aan waar de mensen vandaan komen denk ik.

:)
Nr.10

Hoe groot wil je de hobbyclub gaan maken Nummer10?

Ik wil best meewerken, maar ik heb er jou ook al een pm over gestuurd, misschien eerst even een ploegje bij elkaar zien te krijgen, en dan 1 en ander bespreken via Teamspeak ;)

Ik wil eerst kijken hoeveel mensen hier behoeften aan hebben en ik moet zeggen het zijn er niet echt veel.

Misschien omdat het allemaal nog vaag is of omdat er inderdaad geen behoeften is.

Als de interesse inderdaad zo tegenvalt ga ik me maar iets anders verzinnen. Dat zegt genoeg over hoe men denkt over samenwerking.

:(
Nr.10

Samenwerken zullen er heus meer dan zat willen, daar zit het hem niet.

Maar de vraag is bij mij meer kan het allemaal nog wel, in het openbaar in geen geval, maar dat haalde jij dan ook al aan...

Maar ik denk dat de meeste die hun favoriete dingen die ze willen zien toch wel zien, en als jij dan bijvoorbeeld ergens hulp nodig hebt omdat jij bijvoorbeeld ook een Dream hebt gekocht, en er wil iets niet lukken, dan zul jij heus wel zien dat er meer dan voldoende samenwerking is hier! ;)

Kijk ik zou er dolgraag aan meewerken om eens wat dingen uit te proberen of te testen, ik heb zulke dingen hier ook al geprobeerd, bijvoorbeeld met een clubje allemaal een verschillende programmer te gaan kopen, en daarmee samen dingen te gaan proberen, en dat bijvoorbeeld via de teamspeak te bespreken of via de "chat"....

Maar ik kijk maar uit eigen ervaring, tijdsgebrek dat is het bij mij vaak, ben er nu al veel te veel mee bezig, je hebt het zondag zelf gemerkt, we zitten op de teamspeak en de kleinste staat al bij me of we naar de kinderboerderij gaan, en dan doe je dat op je vrije zondag...

Het valt gewoon niet mee om een bepaalde dag te prikken waarop iedereen kan.

Heb je toch nog een plan of een paar mensen die willen , dan gaan we daar toch op verder, want ik denk dat je beter met een man of 4 of 5 beter kunt hobbi?en als met 60 of 70...

Het BBQ weer zit er al weer een beetje aan te komen, die gaan we dus eens proberen om eentje op poten te stellen, eerst even met de wederhelft bespreken. :)

Een clubje is leuk maar net zoals Freggel ook al vertelde een klein groepjes is leuker als 70 man al moet ik zeggen ook dat is leuk.
Maar dan alleen als meeting zoals we met de meeting van duck hebben gehad.
Als de foto's er nog staan ik sta er ook nog wel ergens tussen.

We kunnen het ook in regio's doen bv. Noord, Midden, Zuid

Ik weet dat jij in deze regio woon. Als jij er bij zou willen dan zijn wij in deze regio wel met zijn twee?n.

;)
Nr.10

We zijn nu met zijn drie?n.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan