Samsung 9500 VA CI patchbaar????

G

goudvis

Ik heb op een duitse site een Samsung 9500 VA CI gevonden voor 299,- euro.Nu is mijn vraag of deze nog patchbaar is met EMU of niet????

Je bedoelt of je er een emu in kunt zetten.
Dat gaat ja maar is wel afhankelijk van je samsung. De oudere types kun je met een seriele kabel benaderen, op nieuwere types kun je de bootloader niet zo zonder meer erop zetten. Soms heb je daar een JTAG voor nodig. Je zult dus die samsung open moeten maken of er achter zien te komen welke bootloader, firmware er nu op zit. Als er 501 op zit, dan zit je goed.

Originally posted by goudvis
Ik heb op een duitse site een Samsung 9500 VA CI gevonden voor 299,- euro.Nu is mijn vraag of deze nog patchbaar is met EMU of niet????
Gewoon even vragen daar op die site wat voor loader er in zit.
Je kan ze misschien een e.mail sturen?
Moet de 501 zijn dan is het goed.

Al een hele tijd is de 9500 met bootloader 501 uit productie ook die met 504/5 wordt al een hele poos niet meer geleverd.
Men is overgestapt op versie 733 en de DSR9500 heeft een streepnummer gekregen.

De meeste duitse aangeboden Samsung DSR9500 zijn de nieuwerre uitvoeringen en hebben bootloader 733 (of zoiets) en dan kun je patchen schudden, ook niet met Jtag!!

Als je informeert welke bootloader er in zit dan kun ik voorspellen wat men zegt. (weg is weg) pech!!
En dan zit je met de gebakken botjes!!

Het gaat niet om wijsheid die man is net eender als ik hij leest en is goed met zijn hobby bezig...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan