samsung 9500

T

The Wizzard

Is er al een goede software update voor de 9500 ci
voor seca 2 die goed stabiel werkt.

gr,

The wizzard

Ja de 118 v5 die werkt via de interne sloten geeft ook de update op de originele kaart .

Enige nadeel is dat die 2 transponders op astra nog steeds vastlopen bij het kanalen zoeken.
Verder is die ook stabiel op:
Nagra
Viaccess
Conax
Dit alles met de originele kaarten natuurlijk HeHe

Originally posted by satguyeric
Enige nadeel is dat die 2 transponders op astra nog steeds vastlopen bij het kanalen zoeken.

en dit doe ik dus nooit, jij wel?

Nee natuurlijk niet maar anders krijg je achteraf misschien weer een discussie.
Daarom er maar ff bij gezet.

hoi

de vastlopende frqw eruit halen met setedit en dan weer terugzetten in de samsung, werkt hier prima

franshals

Frans bedoelt de 2 "bewuste" transponders verwijderen.

I.v.m. vastlopen samsung tijdens scannen:
Verwijder tp 12207 en 12363 en geen vastlopers meer

Of ff onze vriend "Elroy" benaderen en lekker lui achterover zitten met een Raki :)
Elroy stuurt dagelijks een kanalenlijst rond

Raki is vergif maar wel lekker en Elroy is een kanjer met zijn kanalen lijst wat je ook kan doen is het volgende even via de satelliet soft 129 laden dan de sammy op de satellieten laten zoeken dan de kanalenlijst op je pc zetten en dan pomp je 118v5 erin en de kanalenlijst die je wel bewerkt hebt terug plaatsen en de wereld ligt weer voor je open.....

En waar vinden we die firmware 118 versie 5.

B17

Die site ken ik, maar als ik op de link: Muticas enhanced version 73-5 support seca 2 enz, druk, dan werkt die link niet. Dat is toch de file die ik moet hebben. Ergens ander staat deze file:
Samsung_dsr9500_mc118_euro_5-1_v73_5.zip is dat dezelfde firmware die hierboven bedoeld wordt? Ik werk dus zonder cam's, dus zal toch de 118 versie moeten hebben. Kan iemand mij anders de 118 versie 5 toesturen.

B17

Originally posted by The Wizzard
Is er al een goede software update voor de 9500 ci
voor seca 2 die goed stabiel werkt.

gr,

The wizzard

je bedoelt toch zeker een 9500 via ci of?

anders kun je alleen maar met modules werken in de 9500ci

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan