samsung cas 2

K

koos

He he oplossing gevonden eindelijk. Ligt niet aan cas interface 2 ook niet aan de cam maar aan de software patch in de samsung die ik had draaien. 118
Heb nu de firmware versie 129 patch in de samsung en kijk gelijk de cam wordt herkend.
Ga straks de nieuwe versie op de cam zetten. draai nu even tijdelijk met mr 1054
Zo zie je maar weer komt de oplossing uit een heel andere hoek.
Heb nu wel het probleem met mijn eigen kaart van canal+ omdat die weer in een andere cam moet maar ja daar vind ik ook wel weer wat op.Moet volgens mij nog ergens een hebben liggen.
Ga straks ook nog even andere fimware proberen voor de samsung.
Ik laat even weten als ik nog wat dingen vindt voor de samsung 9500.

De 118 patch maakt van je embedde ci's multicam met de originele software wordt dat weer 2 x Viacces of Viacces en Conax (deze laatse software is wel moeilijk te vinden)
Je originele C+ kaart gaat dus niet meer werken in de Embedded met de originele software omdat de ci's nu standaard viacces zijn.
Het voordeel van de orginele software is wer dat alle losse Cam's weer goed draaien dus een Matrix of MM geeft geen problemen meer.

Ja klopt Kwakkie daar kwam ik nu ook achter.
Moet even mijn oude cam in elkaar zetten om weer canal + te zien omdat ik daar een abo op heb.
Maar bedankt voor je reactie.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan