Samsung DSR9500 EM VIA

R

Rus...

Hallo mensen!

ik heb paar vragen ik heb me Samsung bijna 5 jaar en ik heb nog nooit software upgeloade....

Hoe kan ik hem upgrade via Sateliet?

Hoe kan ik hem upgrade via PC? welke software moet ik hebben voor pc en recervier? en waar kan ik kabel kopen om pc en recervier verbinden?

ik heb op diet moment:
501
118
504

alvast bedankt voor hulp....

Als kabel heb je een gewone seriele kabel (RS 232) nodig.
Verder doe je alles software matig.

Er zijn speciale samsung websites waar je voldoende info en bestanden kunt vinden.

Als tip: download en installeer via deze link de toolbar en via de menukeuze Forums, vervolgens onderaan klikklen op Andere webpagina's vind je als 3e keuze vanaf boven een mooie samsung gerelateerde site met bestanden, programma's en een forum.

eendenteam;174630 zei:
Als kabel heb je een gewone seriele kabel (RS 232) nodig.
Verder doe je alles software matig.

Er zijn speciale samsung websites waar je voldoende info en bestanden kunt vinden.

Als tip: download en installeer via deze link de toolbar en via de menukeuze Forums, vervolgens onderaan klikklen op Andere webpagina's vind je als 3e keuze vanaf boven een mooie samsung gerelateerde site met bestanden, programma's en een forum.

Dus gewoon DB9 kabel?

Ik heb op die sait wat gelezen maar is me nog steeds niet duidelijk welke fails moet ik downloaden en uploaden maar recervier is dat:

EMU Firmware
Settings
Key Files
PC-Software

en welke versies zijn voor 9500 EM Via?

wat kan je eigelijk met Key Files?

Je hebt loader 501 dus dat mag geen probleem zijn.
Je hebt verder nodig een EMU en daarna een RAM.bin file.De RAM.bin file bevat key gegevens.

We adviseren je Revolution GOLD EMU te nemen. De huidige versie is 4.8 en kun je hier vinden.

Daarnaast heb je nog DSR Studio nodig om de boel naar je samsung te sturen. De huidige versie is 1.3 en kun je hier vinden.

Als je eenmaal de EMU erin hebt zitten dan de RAM.BIN downloaden. Deze wordt regelmatig op de site waar je bent geweest, vernieuwd.

BEDENK DAT ALLES OP EIGEN RISICO IS. JE ZULT NIET DE EERSTE ZIJN DIE MET EEN JTAG AAN DE SLAG MOET, DUS PAS OP !!!

eendenteam;174667 zei:
Je hebt loader 501 dus dat mag geen probleem zijn.
Je hebt verder nodig een EMU en daarna een RAM.bin file.De RAM.bin file bevat key gegevens.

We adviseren je Revolution GOLD EMU te nemen. De huidige versie is 4.8 en kun je hier vinden.

Daarnaast heb je nog DSR Studio nodig om de boel naar je samsung te sturen. De huidige versie is 1.3 en kun je hier vinden.

Als je eenmaal de EMU erin hebt zitten dan de RAM.BIN downloaden. Deze wordt regelmatig op de site waar je bent geweest, vernieuwd.

BEDENK DAT ALLES OP EIGEN RISICO IS. JE ZULT NIET DE EERSTE ZIJN DIE MET EEN JTAG AAN DE SLAG MOET, DUS PAS OP !!!

Maar kan ik me systeem niet back-upen?
Maar wat kan het gebeuren met recervier als je andere EMU update?

en nog een vraag over smart kaart. ik heb een smarkaart waarop een man voor me codes had opgezet waar door ik bijna allee kanalen kon kijken.....Hoe kan ik zelf op zo een kaart codes zetten zo dat ik kan weer allee kanalen kan kijken?

hey,

nou ik heb dat Sammy Revolution Gold v4.8 met Ram.bin, maar ik krijg probleme bij sommige kanalen...Er zijn wat kanalen die geopend zijn maar kanalen die ik altijd kijk gaan niet meer open..
Dus ik heb nu allee instellingen terug gezet nu doen me kanalen maar die nieuwe niet..
Dus ja dan moet ik maar op nieuwe versie wachten misschien krijg ik dat niet meer...

Rus...;175036 zei:
nou ik heb dat Sammy Revolution Gold v4.8 met Ram.bin, maar ik krijg probleme bij sommige kanalen...
Op welke zenders heb je problemen?

Rus...;174687 zei:
Hoe kan ik zelf op zo een kaart codes zetten zo dat ik kan weer allee kanalen kan kijken?
Detail uitleg valt buiten onze boardregels. Je hebt een kaart nodig die beschrijfbaar is. Afhankelijk van de chip die er op zit kun je met een zg. programmer de kaart beschrijven.

In het kort: je hebt een programmer nodig, een kaart, een programma waar je de data mee naar je kaart kunt schrijven via de programmer en natuurlijk de data zelf.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan