Vraagje, ik ben in de wereld van de smartphones helemaal nieuw dus weet er niks van.
Nou ben ik dus opzoek naar een leuke smartphone en de galaxy II lijkt me wel wat.
Maar wat is er een verschil in abonnementen, je ziet door de bomen het bos niet.
Ik zie dus bijvoorbeeld het volgende:
Abonnement:
[Bel+SMS+Web Vaak 37,50 2 jaar]
U krijgt: 90 min
+ Onbeperkt SMS en MMS
+ Mobiel internet 500 MB (7.2 Mb/s )
En dan het eerste jaar 50% korting.
Maar de 1 rekent weer een leasebedrag voor het toestel de ander zit weer hoger met het maandbedrag, en ga zomaar door.
Nou weet ik dus ook niets van dat whatsapp af, het kan op een smartphone dat weet ik, maar is dat dan nog steeds gratis? Want ik zie ook aanbieders die zeggen dat er gratis onbeperkt Whatsapp/Twitter en Facebook bijzit.
Kortom ik weet gewoon even niet wat het beste en betaalbare abonnement is.
Misschien dat iemand hier een tip heeft, want ik wil toch een beetje in de buurt van een 30 euro blijven.
Nou ben ik dus opzoek naar een leuke smartphone en de galaxy II lijkt me wel wat.
Maar wat is er een verschil in abonnementen, je ziet door de bomen het bos niet.
Ik zie dus bijvoorbeeld het volgende:
Abonnement:
[Bel+SMS+Web Vaak 37,50 2 jaar]
U krijgt: 90 min
+ Onbeperkt SMS en MMS
+ Mobiel internet 500 MB (7.2 Mb/s )
En dan het eerste jaar 50% korting.
Maar de 1 rekent weer een leasebedrag voor het toestel de ander zit weer hoger met het maandbedrag, en ga zomaar door.
Nou weet ik dus ook niets van dat whatsapp af, het kan op een smartphone dat weet ik, maar is dat dan nog steeds gratis? Want ik zie ook aanbieders die zeggen dat er gratis onbeperkt Whatsapp/Twitter en Facebook bijzit.
Kortom ik weet gewoon even niet wat het beste en betaalbare abonnement is.
Misschien dat iemand hier een tip heeft, want ik wil toch een beetje in de buurt van een 30 euro blijven.