@sat ng ci 6915 en tv-vlaanderen

D

dawn

Hallo,ben leek op satelliet gebied;heb een @sat ng ci 6915 met kaartlezer ngra embedded en 2 ci-sloten.Maar tv-vlaanderen krijg ik niet aan de praat met deze ontvanger.Wie kan me helpen hierbij?kan ook geen keys ingeven manueel,denk dat dit moet met setedit ofzo?Maar met welke cam of hoe kan ik @sat zover krijgen dat hij seca kaart van tv-vlaanderen leest.???

Met sab explorer lukt't maar @sat is veel beter wat gebruik en beeld enz betreft.Kan ik ook canaal digitaal keys ingeven in sab explorer cisc ,en wat zijn biss key's??

Hoi Dawn en welkom op Satellite Fun.

Maar met welke cam of hoe kan ik @sat zover krijgen dat hij seca kaart van tv-vlaanderen leest.???
Aangezien TV Vlaanderen geen Nagra codering is maar Seca2/Seca3 zul je deze op de @sat niet aan de praat krijgen zonder Seca module. Of je zou de kaartlezers van Nagra naar Seca2 moeten krijgen als dat kan, dat is me niet bekend van dat type ontvanger.

V.w.b. keys... dat heeft geen zin want Seca2 is niet in zoverre gehacked dat je keys kunt gebruiken en Seca3 is nog helemaal niet gehacked.

Verder ondersteunen wij het gebruik van keys ook niet. Dat is volgens onze regels niet toegestaan, noch het vragen daarnaar.;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan