@-sat

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
heeft iemand reeds ervaring met @-sat receiver?
Naar het schijnt is belgisch en de vervanger van de vroegere
ARNION....
Kopen of NIET kopen rekening houdende met prijs/kwaliteit?...
1000 X thanks

@sat is geen vervanger van de "vroegere" Arnion. Volgens mij bestaan beide merken nog.
Het is wel zo dat de Arnion, @sat en Xtreme van dezelfde fabriek af komen dus in die zin zijn ze wel gelijk.

Als je het over de @sat9500 hebt, die kun je gerust kopen, een mooi apparaatje, doet het goed, zelfs in mijn optiek iets stabieler dan de Xtreme.

wat black tiger schrijft kan ik ook bevestigen.
alleen jammer dat de settings niet zo snel worden upgedate
gr.droopy

Dat is geen probleem, je kunt ook de settings van de Xtreme erin zetten en volgens mij kun je ook Humax settings converteren, maar dat weet ik niet meer zeker.

Black Tiger kan ik van wat ik hier lees en dat is veel over de Xtreme die naam doorhalen en daar @sat 9500s invullen offf
ligt het toch iets anders. en ik las hier nog iets over de settings van Xtreme kan ik die gewoon in SetEdit@sat laden en bewerken.

grt.
@dy

Voor het meeste wel ja, gaat echter niet op voor de firmware.
De @sat schijnt niet lekker te lopen met de 1.11 firmware erin, wordt ook afgeraden om die erin te stoppen.

Verder heb ik hier seteditArnion en die is geschikt voor zowel Xtreme alsook Arnion en @sat9500.

Dus wat betreft de settingslijsten kun je die namen gewoon als 1 naam zien en gebruiken.
Mocht je problemen hebben of vragen zijn er in elk geval mensen genoeg die je ermee kunnen en willen helpen.

Wel moet ik er een kanttekening bij plaatsen.
De nieuwe versies van de Xtreme kunnen MR software erin laden (Matrix Reloaded), op dit moment is het me nog niet bekend of dit bij de @sat9500 ook mogelijk is.
Misschien dat een @sat9500 bezitter ons daar meer helderheid over kan geven.

Gaat allemaal lukken....

Momenteel wordt een @Sat9200 (voorloper van 9500)omgebouwd naar MR. Laat het resultaat wel weten.

Bij de Xtreme is het bij de "oudjes" ook gewoon mogelijk.
Het verhaal over een oud type chip is reeds achterhaald.
Het laden van de software moet echter met meerdere pogingen
uitgevoerd worden.
Bij de een laadt hij direct bij de ander zijn meerdere pogingen nodig.

Hier staat een omgebouwde Xtreme PVR + MR, schakeld
de Hispa kanalen wel wat traag maar gooit ze wel open..

ik heb hier een @sat 9500+ draaien zonder problemen, de settinglijst haal ik bij de belgium sat hoppers en op de site van @sat staat een gratis setediter
greetz nitro

Oh maar de @sat werkt ook prima hoor Nitro, de vraag was nu of er ook MR in kon want dat heb ik persoonlijk alleen bij de nieuwe versie Xtreme gezien en wist niet of dat bij @sat of oudere modellen ook kon of uberhaupt wel aan te raden was.

Xalex geeft aan dat uit te gaan zoeken en er melding van te maken dus ben reuze benieuwd naar zijn bevindingen.

Dat de @sat9500 een prima doos is, dat staat buiten kijf.:)

@ Black Tiger
mijn @sat draait net de MR 1.055 perfect, alleen af en toe een freeze op taqiuilla, verder met tita een perfecte ontangst op alle kiosk's
greetz nitro

Perfekt Nitro! Bedankt voor de melding!

Heren,

De @sat9200 is omgebouwd naar MR en eerlijk is eerlijk hij
zapt sneller dan mijn omgebouwde Xtreme.

Mijn buurman is nu zeeeeer tevreden, weer volop voetbal van
de nederlanders op Hispasat..

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan