satcodx lijsten

Ik zoek de lijstenvan satellieten deze zijn denk ik nergens te downloaden , Hiervoor heb je een software tooltje nodig "World of Satellites" en die is niet free.

Ik vroeg me af of je de bestanden *.sdx toch ergens vers kon downloaden bv 0192.sdx (astra 19.2 )

stikt van de virussen en verder niks

heb hem via bittorrent binnen gehaald (60Mb)en is van ergens 2006 en functioneert (nog)

Toch bedankt voor het meedenken

Klopt, maar ik heb daar geen goede eervaringen mee. Is een beetje verwarrend.

Ik ben wel uitermate tevreden met het receptje wat ik gemaakt heb en nu bij de dreambox tips staat. Werkt ook via dreamset.

Een eigen settinglijst binnen een half uur heet dat topic

Ik heb die tip van je gelezen, erg handig maar als je het toch daarmee kan veranderen wat is er dan zo verwarrend?
Ik gebruikte tot nu toe KingOfSat en heb SatcoDX ??n keer geprobeerd en stoorde me aan dat de satellietnamen allemaal in hoofdletters waren, maar dat is ook weer oplosbaar de namen haalt Dreamset nl. volgens mij niet uit de SatcoDX bestanden, maar uit 'satcodx.xml' die in de map staat waar Dreamset ge?nstalleerd staat. Ik heb me er echter nog maar niet aan gewaagd te kijken of dat bestand aan te passen is...

Maar waarom dan de voorkeur voor SatcoDX i.p.v. KingOfSat? Betrouwbaarder? Actueler? Ook is SatcoDX wereldwijd ge?rienteerd en KingOfSat alleen wat er hier te ontvangen valt...

Of ben je zelf een settingseditor aan het schrijven? :)

Volgens mij begrijp je het niet helemaal of heb je de tijdvolgorde niet bekeken.
Er was een vraag naar settinglijsten in het algemeen.

ik ben me gaan verdiepen in de mogelijkheden en heb alles uitgeprobeerd, waaronder SATCODX

Uiteindelijk nadat ik alle mogelijkheden uitgetest had mijn receptje geboren.

Dus dit topic is niet meer relevant einde slush finis closed.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan