Satelliet database Strong SRT-6355

K

karrier

Hallo, Ik heb een "'''klein"", maar vervelend probleem. De database van de satellieten van mijn Strong SRT6355 zijn verdwenen nadat ik de tuner teruggezet heb naar de fabrieksinstellingen. . Dit heb ik gedaan omdat al mijn video-instellingen overhoop lagen en ik geen mooi beeld meer kreeg op de monitor. Ik zie nu alleen nog maar 2 satellieten. Nu heb ik via de strong-site een programma gedownload gekregen zodat ik de instellingen middels een nulmodemkabeltje en een PC kon terugzetten. De database zat ook bij dat bestand, echter wat ik ook doe ik krijg nu alleen nog maar 2 satellieten te zien tw. Hotbird (1,2,4,5) en Arabsat. Heeft iemand enig idee hoe ik alle satellieten weer terugkrijg op mijn tuner? Ik moet ze toch niet allemaal handmatig instellen? Alvast bedankt

Roel

Is het wel gelukt de database op juiste manier te uploaden naar de receiver?

Want als die satellieten in de database zitten, zouden er toch nu meer tevoorschijn moeten komen dan alleen Hotbird en Arabsat.

Anders heb ik toch het idee dat ofwel die database wat je kreeg niet volledig is, of dat het overschrijven van de aanwezige database door die wat je gekregen hebt niet gelukt is.

Misschien dat er iemand anders ook nog iets van weet want zelf heb ik dit type strong nog niet onder handen gehad.

Ohja, overigens nog welkom op Satellite Fun.

Je andere post heb ik verwijderd omdat deze hetzelfde was en in de verkeerde sectie (programmers en programmersoft) stond. Maar da's verder niet erg, volgende keer graag echter het posten bij 1 post laten en niet dezelfde post op meerdere plaatsen zetten.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan