satelliet nieuws november

hoi,

vanaf 3 december 2009 is het HD demo kanaal van astra via de 19,2 alleen nog te zien tijdens winkel tijden (10.00-20.00 uur) daar men veel wordt gebruikt als demo in winkels.

ook zal men van af die datum niet meer te zien zijn via de 11303 maar alleen nog via de 10832 h 2/3 22000 dvbs-2.

vanaf 5 december 2009 zal ORF 2 ook in HD starten via astra 19,2.

UPC direct heeft 7 transponder gehuurd via 1 west en tezamen met de 3 vanzuster matschapij focus sat heeft men dus 10 transponders ter beschikking op deze positie.

ook wil men samen werken met canal digital op deze plek.

binnenkort wordt DSF om genoemd in sport 1

http://www.sport1.de

Hartstikke mooi, er staat dus weer het nodige aan te komen.

Toevallig gisteravond mijn HD ontvanger weer eens aangekoppeld om die van een nieuwe frequentielijst te voorzien enzo.

Wat me daarbij opviel was dat er toch wel weer leuke HD kanalen bij gekomen waren, met name van Duitsland. Toch interessant!

hoi,

vanaf 13 november zal karten tv uit oostenrijk ook te zien zijn via een van de regiozenders op astra 19,2

in december 2009 wil regio tv salzburg gaan uitzenden via de astra satelliet

Bedoel je echt karten-tv of kart-tv van de gelijknamelijk (.com) website?

Gaat het bij die zender om karten of om kaarten? De betekenis van "karten" kan namelijk zowel kaarten alsook karten zijn.

Is er al een frequentie bekend? Want het is al morgen, toch?

Ik denk dat het Kärnten (Karinthië) moet zijn, (is een soort provincie, net zoiets als Tirol)

Groetjes,

Bones

Tja het kan allemaal, we zullen het antwoord van L. Oosterhoff even moeten afwachten om daar zekerheid over te krijgen.;)

Snif... jammer.... ik dacht al dat we van karten konden gaan genieten.:biggrin::biggrin:

Goede neus gehad Bones!(Y)

hoi,

vanaf 1 december zal CNBC geen kanaal meer delen met NGC benelux.

vanaf dan zal NGC een 24 uurs zender zijn met oa. tussen 06.00-09.00 nat geo junior

hoi,

asiasat heeft haar plek 100,5 oost verlaten en is onderweg naar haar nieuwe plaats op 17 oost waar ze vanaf januari 2010 zal gaan uitzenden onder de naam Amos 5 i.

de Amos 5 i zal in 2011 worden afgelost door de echte Amos 5 welke in het midden van 2011 zal worden gelanceerd.

meer info over de Amos 5 i:

http://www.amos-spacecom.com/content.cfm/amos-5i

hoi,

de W7 van eutelsat welke plaats zal nemen op 36 oost is met een dag vertraging met sucses gelanceerd.

op 1 januari worden op alle platformen de zender jetix veranderd in disney XD

hoi,

ITV HD heeft haar naam veranderd in ITV 1 HD.

waarschijnlijk houd dit verband met het per 2 december gaan uitzenden via freeview het britse digitennne.

men zou dan gaan uitzenden van 07.30-00.30 uur.

mogelijk zal dan ook de uitzentijden via sat worden uitgebreid.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan