satelliet signaal meter met beeld.

B

bacha

Beste Mensen,

Kan iemand mij vertellen waar ik een (goedkoop)sateliet signaal meter

kan kopen,die behalve signal sterkte,kwaliteit ook beeld laat zien.

Waarop moet ik letten als ik zo`n apparaat wil kopen?.

Met vriendelijk groet,

Bacha.

Beste Bacha. Een apparaat wat kan wat jij wilt, is niet goedkoop te krijgen.

Dan moet je toch al vlug gaan rekenen op enkele honderden euro's als er ook beeld op moet zitten en je een beetje een fatsoenlijke meter wilt hebben.

In april dit jaar is er in elk geval nog een topic geweest hier op Fun over satellietmeters, misschien kun je alvast daar ook wat informatie uit halen of ideeën opdoen.

Deze thread is hier (klik) te vinden:

Als je er niet met alle geweld beeld bij wil hebben,is de Schwaiger SF 9000 satfinder PLUS een goede keus.Machtig handig,naar mijn mening.

Makkelijk in gebruik.

Als je googled,kan je hem in Duisland voor €130,00 kopen.gr.George

Wil je echt goedkoop met beeld dan is er een dreambox tooltje.

Dan kun je op je pc of labtop het signaal zien.

Met mooi weer en draadloos internet op je labtop kan dat ook.

@George, de Schwaiger SF 9000 satfinder PLUS zag ik in Duitsland al voor 111`euro maar dat model heeft er geen beeld bij hoor.;)

@Black Tiger:

Kijk eens aan,nog goedkoper.

Nederlands bedrijf,waar ik wel eens koop,zei,dat mijn prijs al onder zijn aankoop lag...

Als ik geweten had,hoe makkelijk deze satfinder was,had ik hem veel eerder gekocht.Maar inderdaad geen beeld...gr.George

Hoi Bacha,

De mannen hebben gelijk, de meter die jij graag wilt is absoluut niet goedkoop,

Tenzij je 289 euro goedkoop vindt.

Ik heb zelf een smartmeter ... en ik vind m elk dubbeltje waard.

Wil je goedkoop en geavanceerd dan ben ik het met de andere posters eens, een Schweiger is in dat geval het beste wat je doen kan.

hallo

sab heeft ook nog een satmetertje waar dus ook aneloog tv signaal mee ontvangen kan worden de SAB multi satfinder + monitor deze zit ongeveer rond de €135,-

Wordt zoiets nog verkocht? Da's wel apart, want wie wil in deze digitale tijd nog een analoog tv signaal? Dat is bijv. al niet bruikbaar om de Astra 3 mee in te regelen middels tv beeld.

Toch bedankt voor de mededeling uiteraard, want misschien is het toch nog leuk voor mensen die in dit topic meelezen en daar genoeg aan hebben.

Zo te zien is dit helemaal niet zo gek hoor BT.

Met die van mij moet ik een bril op om alles te zin maar deze lijkt me groter.

En met een meter gaat het toch een stuk sneller.

Er zijn wel meer satmeters met digitaal beeld zoals de SAB V091 kost ongeveer 150 euro te vinden op de site van Sabsatelite.

Hetzelfde ding heb ik ook wel op Chinese verkoopsites gezien volgens mij net iets va €100.

Dan is er nog ook voor dezelfde prijs rond de 100 euro de Satlink WS-6906 ook met een beeldscherm ook een Chinees ding.

Maar die meters zijn niet overal te koop je zult moeten zoeken naar een verkooppunt.

Uiteraard kunnen ze ook minder dan een professionele meter.

@ aart

Daar heb gelijk in maar het werkt al wel een stuk beter als een piep dingetje van 20 euro.

Heb je al een progje voor die van jouw?

Ik kan eens kijken of ik dat van mij er uit kan krijgen.

sab heeft ook nog een satmetertje waar dus ook aneloog tv signaal mee ontvangen kan
Die heb ik even gegoocheld maar dat is de V091 en is digitaal staat op de SAB site, online zie ik hem voor €135 staan.

@jan nee geen progje maar ik gebruik de mijne zowat niet één keer getest laat maar zitten.

Off topic...:

@Jan Blues Quote:"En met een meter gaat het toch een stuk sneller"

Moet ik toch eens aan mijn vrouw vragen....???Gr.George

Zo te zien is dit helemaal niet zo gek hoor BT.
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Logisch dat het beter is dan een piepdingetje. Maar er wordt gevraagd om een signaalmeter die ook beeld laat zien.

Dan ga je er van uit dat je het ding ook vaker en langer gebruiken wilt. Dan is analoog gewoon niet meer interessant als je voor ongeveer hetzelfde geld digitaal beeld op je meter kunt krijgen.

Als je zo'n apparaat toevallig al hebt is dat een heel andere zaak, maar ik zou het niemand meer adviseren om nu nog een met analoog beeld te kopen. Straks is zelfs digitaal al achterhaald en heb je een HD beeld meter nodig.:biggrin:

Ik weet niet,of ik hier reklame mag maken....Gooi er eventueel maar uit,moderatoren...Gr.George

Laatst bewerkt door een moderator:
De link is verwijderd, maar het ging om het volgende apparaat: Satlink WS-6906 Satellite Finder, DVB-S viritin, 3,5" LCD-näyttö, DiSEqC 1.0

.

Zo kan men hem ook vinden. ;)

Jij neemt mijn suggestie wel erg wel erg letterlijk..... ;)

Gr.George

Wij zijn sociaalvoelend. Wie iets aan ons team vraagt krijgt over het algemeen ook precies waar hij om vraagt als het effe kan.:biggrin::biggrin::biggrin:

Jaha...Op het Funboard kan je lachen... :tong: :p :tong:

Off topic,dus zal wel verwijderd worden,door een of andere overijverige moderator... :hehehe: :hehehe:

Gr.George

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan