Satellietparty

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
186
Punten
63
Leeftijd
57
We hadden eigenlijk een nieuwjaarsborrel maar door het slechte weer (lees weeralarm ivm. sneeuwval) is hij toen uitgesteld en later was het weer het zelfde verhaal.

Nu lijkt het me leuk om in de laatste week van de zomervakantie een nieuwe te organiseren.
Vers van de pers dus.
Wat mij nu leuk lijkt is dat iedereen die komt wat lekkers me neemt van een drankje tot een hapje. Ik ben nu even hard op aan het nadenken hoor.

Waarom in de zomervakantie zullen sommige zich misschien afvragen.
Het antwoord is dat er dan geen verhuringen zijn en het zwembad dan de gehele dag toegankelijk is en omdat er dan spullen gebruikt kunnen worden die niet direct na afloop moeten worden opgeruimd. (verassing)

Laat even horen of je van het een leuk idee vindt en dat ik door moet gaan met organiseren of dat je toch niet komt.
Ik zal deze vraag ook even stellen in een andere bekend forum bij meer dan 15 man vind ik het leuk om te organiseren.
Geef gelijk nog even aan of je wilt helpen.

Ik hoor jullie.

Nummer10.

Ik kan en wil van alles meebrengen of maken, zit nu in de chocolade, ben kok en bakker geweest, dus voor versnaperingen kan er genoeg gezorgd worden. :biggrin:

Let wel even op dat ik het weekend waarin de eerste zondag van september valt absoluut geen tijd heb! ( Bloemencorso... )

als ik kan lijkt het me gezellig, en voor wat griekse hapjes kan ik wel zorgen.
gr blokker

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan