satfinder maar dan als software,die je gelijk kunt vertellen welke sat je zit?

F

format c:

Ik ben een tijdje aan het testen met een skystar 2 kaart ,en een stab 120 rotor,met het programma ss2DiSEqC .

:het programma ss2DiSEqC

(waar ik ook nog graag een nederlandse handleiding van zou willen hebben)

ik gebruik dit met het dvb-s programma progdvb.
waar veel leuke plugins voor zijn te downloaden.

maar ik zou het heel handig vinden als er een software bestond die bv aan geeft op welke sat positie,nu bv mijn schotel staat uitgericht.
de schotel staat nu niet op de astra of de hotbird,maar er ergens anders,met 0% signaal.
en dat zou ik wel eens willen weten,waar die precies staat.
op hoeveel graden oost of west enz enz.
en is het niet mogelijk,als hij bv op de astra staat,met goede signaal,dat hij automatisch de rest van de satellieten zelf zoekt,bv eutelsat, hotbird, hispa enz enz.
of is de software nog niet zo ver in ontwikkeling,dat dit zo kan?

of moet ik eerst net zoals de humax de oost en de west limiet instellen.
dat hij dan wel alles zelf vindt?

maar het zo heel fijn zijn als er een software bestond die al aan 1 sat positie(bv astra sat) genoeg heeft om de rest zelf te kunnen zoeken van oost tot west)

er bestaan zo veel programmas voor bv satfinder,maar die voldoen niet aan mijn wens.

of is dit nooit mogelijk?

wie wil me uit de droom helpen.

alvast heel erg bedankt voor het mee denken.

Is er dan geen usals beschikbaar voor skystar? Op ??n sat uitrichten zoals je aangeeft (bijv.sirius) en dan vind de receiver de rest dat gebeurt toch al met usals?

Ben toch nog maar even verder gaan kijken, maar er bestaan dus wel skystar kaarten met usals.Op zich lijkt het mij ook wel handig als er een soort software bestaat zoals jij beschrijft die in de laptop doen om dan daarmee schotels te kunnen uitrichten.

ja precies,ik wou dat zoiets bestond.
er zal toch wel zoiets bestaan denk ik,maar waar?

heeft niemand verder wat handige uitricht software tips?

ik probeer alle tips uit.

ik vindt het nog steeds vreemd,dat dit niet bestaat.
wat ik al eerder schreef hier boven!

dus astra signaal ok,,,en zoek de rest maar vanzelf.

moet toch niet zo moeilijk zijn eigenlijk.!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan