satjack help

K

koot

ik krijg geen kontakt met mijn freextv module
standaard zit die in een 9800s maar had nog steeds na vele mailtjes nog geen beeld wel fta
ik dacht prog dat ding over met 0.70
ja jammer dan
ik heb hem toen der tijd in mijn humax 5400 geprogt
maar wil ik hem over proggen met 0.70
omdat ik geen beeld had maar er gebeurd helemaal niets als ik er een kaart in doet
kan die kapot zijn ondanks dat ik hem wel in het sys ziet
ik kan ook de boxkey zien
maar zelfs een geprogde fun met bv. het ned. pakket erop geen beeld !!!!!!!!!!!!!!!!!

weet jij een oplossing of test

alvast bedankt

Hoelang hebbie dat ding al en wanneer heb je er de laatste keer firmware in gezet,, want een paar weken geleden is er een upgrade geweest voor de jokercams,, en je moet echt firmware 0.77 gebruiken want als ik het goed heb werkt die 0.70 helemaal niet meer.

Dus eigenlijjk komt het hierop neer,, als je hem wel ziet in je ontvanger menu en hij geeft dus nu waarschijnlijk aan cam module 0.70
en je kan ook niet meer naar Free XTV kijken dan moet je dus eerst de nieuwe firmware erin zetten en dan de 0.77 versie.

Zoals eerder gepost staan ze beiden op mijn homepage.

er zit nog steeds 0.77 in vanaf de begin en dat was voor de vakantie ik denk een maand of twee
maar al die tijd geen beeld gehad wel fta
toen eerst in de humax geprogd en beeld ook freetv
daarna terug in die 9800 naka niks

dus die bak laten modificeren
nog niks
maar al die tijd heeft er 0.77 in gezeten
nu doe ik hem bij mij in die humax terug maar nu heb ik ook geen beeld daarop

weet jij het weet ik het

sorry hoor

Hallo koot.

Ik denk dat je toch beter moet lezen,wat jack schreef.

Dat je versie 0.77 al twee maanden ik je joker heb staan dat kan

dus niet.

Greez sat4ever.

Vraag me toch af of je wel de nieuwe firmware erin heb staan,, die is verschenen op 15 juli,, dus je moet na die datum je jokercam geupdate hebben met deze firmware en ook de 0.77 erop gezet hebben,, zoniet dan werkt die dus niet meer,, want dat was de datum dat FreeXTV een update kreeg in de software.

ok?
maar welke card ik er ook in doe er gebeurd niets
fun5
fun4
erase

ik doe hem in de humax zet hem op bvn
zet hem uit
doe de module erin start de kast op
er gebeurd niets
ga naar sys naar module en wat staat daar versie 0.77
doe er card in met je files helemaal niets

ik weet het dus niet!!!!!!!

En FreeXTV werkt ook niet meer,, in beide ontvangers niet,, dan denk ik dat die naar zijn K..... is.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan