satliet tv..

• Topic starter grenadier101
  • Startdatum
G

grenadier101

beste

eerst wens ik allen het beste ,ik heb een ha@d hd3500 cxci.

maar kan daar niet veel mee doen aangezien ik , niets weet er over hoe moet ik het zegen .

niet genoeg vanaf weet door mijn ziektig ,en wie zou mij kunen helpen, met

dat ik flim en sport kan meenen en als ik foutjes schyf sorry kan erniets ,aan doen

wie heeft mee raad is de ha@d slecht of de card wat het moge zijn alle hulp welkom .of wit er iemand ruilen met een ander toestel ,mist iets optelegen ??

mvg grenadier 101:) :sorry:

Hallo grenadier101, welkom op het satellite FUN board !

Je hebt je eerste posting, een nieuwe vraag, in een bestaand onderwerp geplaatst.

Dat onderwerp had niets met je vraag te maken, en daarom heb ik jouw posting verplaatst en er een nieuw onderwerp van gemaakt.

Voor wat betreft je vraag, ik ken dat apparaat "ha@d hd3500 cxci" niet, nog nooit van gehoord.

Als je film en sport wilt zien met een geldig abonnement, staat je vraag nu op de juiste plaats.

Als je dat op een "alternatieve" manier wilt, dan is er voor jouw vraag geen plaats op het FUN board.

Ik kan wel zien dat je moeite hebt met het opschrijven van je vraag, maar toch wil ik je vragen iets meer informatie te geven.

Bijvoorbeeld welke kaart je nu gebruikt met je ontvanger.

beste

nu ik werk met een card canaaldigitaal ,met abonement maar lukt niet zo best, uitvalen en zo voort . ja blykbaar kent er niemand dat toestel zou het een zijn die meit meer bestaat .ik zoek er wel een andere een draembox maar ja de prijs dan he. zal zien deze te verkopen en dan vragen als er iemaand is die me kan helpen , met een andere die gekend is blykbar is dreambox goed volgens ik lees .alee toch bedankt en als ik mag verkoop ik hem :jajaja:

Als het een CI ontvangers is wat je nu hebt, welke CI module gebruik je dan op dit moment voor je Canaldigitaal kaart?

Regelmatig uitval, wat bedoel je daar precies mee? Dat het beeld regelmatig weg valt? Dat zou ook nog kunnen wijzen op een probleem in de tuner van de ontvanger, of een niet helemaal perfekt afgestelde schotel of wellicht (zeker met dit weer) slechtere ontvangst door regen/onweer of een boom die voor de LNB aan het zwaaien is.

Kortom het kan allerlei oorzaken hebben.

Nou ik kon de ontvanger ook niet maar Google bracht uitkomst,

HE@AD HD 3500 Plus CX CI 2x CI 1x Conax

Digital Sat Receiver mit 2 x Ci-Schächte und 1 Conax Kartenleser, 4000 Programmspeicherplätze, DiSEqC 1.0/1.2, EPG mit Wochenvorschau,

Dan komt nu vraag waar heb je de kaart inzitten.

Canaldigitaal heeft de Seca codering en het kaartslot van je ontvanger is Conax en dat werkt natuurlijk niet.

Het is op te lossen met in een CI slot een ci module te stoppen die de Seca codering aan kan.

Dat zijn er verschillende die dat kunnen,

Aston 1.07

Matrix reloaded met ucas 3.0

Matrix revolution met ucas 3.1

Matrix Reborn met Z cas

En zo zijn er nog wel een paar.

Helaas is de Aston 1.07 waarschijnlijk al duurder als de ontvanger die je hebt, de Matrix modules zijn wel aanzienlijk goedkoper.:zwaai:

hallo allemaal

begryp wat julie bedoelen ga er niet verder opin .fun.

maar de card van nl ja die doe het redelijk goed maar ja nu en dan niet .

hy staat perfeckt uitgericht en geen taken van boomen ervoor hy staat vrij

een dubele lmb astra en hotbird en een can module van matrix cam (reborn)

z-cas

ale dat was het zo een beetjes wat julie vragen alwast bedankt hoor we zien verder he bye bye :)

Laatst bewerkt:
De kaart van canal digitaal heeft waarschijnlijk een verkeerde update ontvangen.

Dat is het afgelopen weekend bij heel veel mensen gebeurd.

Daarom moet je aan de leverancier van je kaart vragen of die je kaart opnieuw kan laten activeren.

Hiervoor heeft hij het kaartnummer nodig dat op je kaart afgedrukt is en bestaat uit een cijfercombinatie van 4 groepjes van 3 cijfers, gevolgd door een laaste groepje van 2 cijfers.

Je kunt ook via internet bij canal digitaal (klik) een aanvraag indienen.

Ook daarvoor heb je het kaartnummer nodig.

Het activeren van de kaart kan een tijdje duren, dus laat de ontvanger een uurtje ofzo op 1 Nederlandse zender staan (met de kaart erin) nadat je de reactivatie hebt aangevraagd.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan