Satlook Mark 2 spectrum

J

josthebos

Hallo

Ik heb voor een prikkie een spectrum analyse meter aan kunnen schaffen.
Een heel mooi apparaat en werkt echt heel erg fijn
Alleen heeft deze een nadeel hij laat alleen zenders zien die analoog FTA te ontvangen zijn.
Dus om een lang verhaal kort te maken ik ben eigelijk op zoek naar een lijst met zo veel mogelijk satellieten en bijbehorende zenders die analoog uitzenden.
Astra weet ik wel maar ik weet niet welke zender op welke satelliet uitzend en das knap lastig met uitrichten.

Alvast bedankt Jos

Hier heb ik al op gekeken maar kom er niet aan uit welke nu analoog zijn.

Ik ben dus op zoek naar een lijst met alleen de analoog zenders zoals.

Brandenburg
cnn
sat1
pro 7 Dit op astra

TV5
rai uno Dit op Hotbird

Enz enz

Jos

werken met de spectrums he op het apparaat gaat perfect ze zijn allemaal anders srius thor astra hotbird turksat astra 23 graden oost arabsat telecom 5 west hispasat die hebben nog een of meerdere transponders...die analoog uitzenden

Klopt je had dus toch weer gelijk ik kon deze dus echt niet vinden terwijl ik er zeker wekelijks op loop te kijken.

Weet je toevallig ook of er op Astra 2 ook een mogelijkheid is om analoog te kunnen kijken op deze spectrum.

Hij werkt super mooi maar het is knap lastig als je geen beeld hebt om te bepalen of je de juiste satelliet hebt.

Ik Heb nu op mijn digitale Astra 28 en zuiver op staan maar kan op mijn spectrum satlook geen enkele analoog zender ontdekken.

Jos

Mag ik u hiervoor hartelijk danken.

Ik ben veel wijzer geworden hiervan :)

Jos

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan