Schandalig !

F

Frederic

Vandaag info gevraagd bij een lokale elektrowinkel.
Eigenlijk was het om hem uit te horen i.v.m. SECA2, of hij al (zwarte) kaartjes ter beschikking heeft ... maar helaas, zijn decoder werktte oppeens niet meer als ik vroeg Animal planet op beeld te toveren met zijn kaartjes.

Ik deed me natuurlijk voor als een complete leek en hij had een aanbieding voor mij !

490? voor een ontvanger met CI-module gehacked tot All-cam.
350? (!!!) voor de bijhorende kaart waar alle coderingen mee open staan. (met uitzondering van S2, want hij dacht te weten dat Itali? niet meer werkt)

Daarvoor werd wel een levenslange garantie gegeven dat de kaart blijft werken.

Tsjongejonge !

SCHANDALIG ! Een Fun4 kaartje (want zoeentje was het) programmeren met de 6in1 files van onze vrienden -die het voor niets doen- en daar dan 350? voor vragen.

Belgische Maffia !

Och.. vraag het zwart op wit en met een bon... die levenslange garantie is wel interessant hoor...

Met een "juiste" paar vrienden gaat men overstag.

groeten eric

SCHANDALIG ! Een Fun4 kaartje (want zoeentje was het) programmeren met de 6in1 files van onze vrienden -die het voor niets doen- en daar dan 350? voor vragen

Dat is regelrechte diefstal. Je zou de naam van de winkel hier op het forum moeten zetten zodat men gewaarschuwd is voor deze oplichter.

Ach, zo zijn er wel meer. Ik ga geen namen noemen.

Gewoon als totale leek met een redelijk net pak binnelopen en doen alsof je alles wilt kunnen zien, moet je eens kijken wat ze je aansmeren. Maar dat is overal zo, ga maar eens een tweedehands auto kopen terwijl je nergens verstand van hebt.

Moraal: verdiep je in de materie voordat je iets duurs wilt aanschaffen.

Ik wist dat er mensen zijn die patchen en kaartjes 'opladen' voor een prijsje, maar 350 euro's is wel lekker meegenomen.
Ik weet dat het iemand is uit Br###e die deze kaartjes bakt en die ze dan aan deze winkelier verkoopt.

Voor die prijs zou ik wel een autoupdate verwachten, maar hij moet telkens opnieuw voorzien zijn van de nieuwe keys.

Stel je voor, wil je kijken naar de Tickets, mag je elke twee dagen die kaart opsturen per post naar de oplader. En de Post hij in Belgi?..........wachten duurd lang.

Nuja, ik wil maar zeggen, newbies die dit lezen, er wordt van geprofiteerd. Laat je ook geen sprookjes wijsmaken van levenslang hier en daar, want niemand kan dat garanderen.

Zelfs C+ niet (irdeto) !

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan