Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dat is wel prachtig gezegd....pikkie;195577 zei:hahahahahahaha matrix je was me voor lol. even de vraagstelling wat anders kunnen we je helpen Chrisjan
the matrix;195568 zei:Als je een stok weg gooit en de schotel brengt hem terug dan is tie perfect afgericht.
Dit terzijde.
Gaat het om alleen een schotel of gaat het om een schotel inclusief een motor en op welke satelliet wil je hem indien zonder motor africhten.
Je lijkt in je vraagstellingen wel erg veel op format C
Thanks!.....the matrix;195582 zei:Uhm ik stel de schotel eerst precies op 0 graden dat kan je doen in het menu.
Vervolgens zorg ik ervoor dat de paal loodrecht staat.
Dan even geen motor sturing toepassen en het signaal rechtstreeks zonder motor dus naar de ontvanger.
Dan een zender op Sirius zoeken die free to Air is.
Vervolgens de schotel omdat ie al in de buurt staat zodanig inregelen dat het signaal maximaal wordt (horizontaal vertikaal)
zet de motor weer tussen kop en ontvanger (
Vul de waarden van je adres in bij de motor setting Oosterlengte en noorderbreedte
En dan zou het weer moeten kloppen.
Met mijn dreambox die in het netwerk is doe ik nog het volgende.
Ik pak mijn laptop en via html ga ik naar de dreambox en zoek de Afstandbedieningsfunctie
Daar open ik de setup en onder service searching open ik satfind en laat het systeem zoeken naar Sirius. In dit scherm op de laptop krijg je dan de biterror en de signalstrength enzo.
Gewapend met de laptop (wireless netwerk) kruip ik het dak op en hoef niet meer naar moeder de vrouw te schreeuwen hoe de ontvangst is. dit is op deze manier perfect maar dan ook perfect in te regelen