Schotel/Cardsharing - Stopt over 3 maanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snowseals

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
42
Nadat ik een Dreambox heb gekocht en een abonnement via cardsharing, heb ik een vraag.

Ik informeerde bij iemand of Arabische zenders ook via Ziggo/UPC kan ontvangen - wat niet het geval is, daar heb je een schotel voor nodig.

Hij kon mij ook melden dat het over 3 maanden over is met het ontvangen van alle zenders via dit systeem, althans, met de schotel.

Dit gold namelijk niet voor de kabel, aldus iemand die 7 jaar in dit wereldje meedraait.

Zodoende verkocht hij mij geen extra Dreambox, aangezien ik schotel gebruik.

Wat is hier van waar?

N.B.:

Hij had het over dat Canal Digitaal straks overstapt van SECA2 op iets anders, waardoor je 119 kaarten nodig hebt, en dat heeft niemand...?

Dit mag denk ik volgens de regels hier niet besproken worden.

Allereerst mag externe cardsharing hier niet besproken worden, dat zullen we dus ook niet doen want dat is hoogst illegaal! Ik zou je dan ook dringend willen adviseren eerst onze regels (klik) eens goed te lezen alvorens vragen te stellen!

Dit kan je volgende keer strafpunten opleveren want praten over externe cardsharing is een van de weinige dingen waar we wel streng op toezien.

Ik weet overigens niet hoe iemand die 7 jaar meedraait zou kunnen vertellen dat het over 3 maanden over is, lijkt me erg stug.

V.w.b. het over gaan van seca 2 naar seca 3, dat is al enkele jaren geleden gebeurt, dus betreffende loopt behoorlijk achter met zijn feiten.

Het enige wat op Seca2 nog te ontvangen is dat is het settop box pakket, zijnde de 3 NL zenders en de NL commerciele zenders behalve RTL8 want die zit al in het familiepakket wat alleen met een familie abonnement te krijgen is.

Het is wel zo dat CD al langer aan het denken is om dat laatste stukje seca 2 gebeuren gestopt te krijgen. Daarom dat settop box abo's ook herhaaldelijk aanbiedingen krijgen voor nieuwe contracten, omruilacties etc.

119 kaarten? Het lijkt mij iemand die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

Hopelijk kun je hiermee verder. Je mag gerust andere vragen nog stellen, maar niet over externe cardsharing, daarom gaat dit ook op slot.

Overigens nog welkom op Satellite Fun!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan