schotel Hispasat

T

trx

Ik heb een goede visiosat voor de Astra\Hotbird nu ik geen Premiere filmkanalen meer heb wil ik er nog een schotel bij zetten voor de Hispasat .

Nu is mijn vraag heeft dit nog zin of veranderen ze de decodering van de Taquillas ook nog binnen kort .

Trx

Ik beveel je aan om em op de sirius te zetten

sattie

Ik beveel je aan om em op de sirius te zetten

sattie

Dan heb ik ook een vraag:

Kan je een visio (bi) schotel die dus ingesteld staat op Astra/Hotbird middels een rotor ook gebruiken voor Hispasat en sirius e.d.?

Je kunt op deze schotel astra hotbird en sirius ontvangen ff een trisat beugeltje bestellen en voila hoef je hem niet te laten draaien, voor hispasat ff een schotel bij plaatsen

s6 gogo

Hallo!!

Ik heb ook een paar vragen naar aanleiding van het bovenstaande.
Ik heb een Philips 7072 en een visiosat schotel met "Astra en Hotbird"

Maar ik heb ook nog een schotel van p/m 60 cm op zolder liggen, kan ik daarmee Sirius ontvangen??
Of is hij te klein en waar zit Sirius ten opzichte van b.v. Astra??
Kan een Philips drie satelieten onvangen.
Is Sirius interessanter dan Hispasat??

Gaarne advies en bij voorbaat hartelijk dank: Oane!!

Een visiosat draaibaar maken is niet zinvol dan kun je beter een andere schotel nemen met een motor.Ongeveer 80cm is genoeg voor zowat alle satellieten.Klik eens op de banner bovenaan dan zul je zien dat de prijzen tegenwoordig erg meevallen.Momenteel is thor bijvoorbeeld interessant maar dat kan straks wel weer veranderen daarom adviseer ik een draaibare set.

Inderdaad de prijzen vallen mee tegenwoordig is een motor en schotel bijna goedkoper als de visiosat met 3 lnb's en disec 1.0
Voordeel van visiosat is je hebt minder snel last van storingen als het eenmaal goed staat blijft het goed////

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan