Schotel net uit positie ??

R

richyk

Ik heb een draaibare schotel met diseqc 1.2 i.c.m. een TF4000. Nu heb ik dus het probleem dat ik geen beeld op de Sirius heb en op de Astra soms heel eventjes waarna het beeld of freezed of wegvalt.

Op de Hotbird heb ik spatzuiver beeld en op de Thor ook toen ie nog open was ! Nu heb ik het idee dat de schotel er net ff naast staat ? Hoe kan ik nu het beste beginnen ? Moet ik alles opnieuw uitrichten of is er ook een andere manier ? Let wel ik ben een absolute leek op dit gebied. Alles is ooit een keer geplaatst door een buurman met kennis van zaken maar die woont nu aan de andere kant van het land...........

Thnx Richy

Vandaag zelf aan het dokteren geweest en..................nu helemaal niks geen beeld meer !! Ik dacht dat het in de elevation zat maar nu ben ik nergens meer zeker van. Heb via Usals alles ingesteld op de Sirius en vervolgens de Satfinder DigiPro er tussen gezet. Nivo komt niet boven 64 wat ik ook rommel aan de schotel !

Kortom ik weet het ff niet meer en ben blij dat ik de kabel nog niet heb opgezegd. Zijn er hier nog mensen die mij eventueel zouden willen helpen met het afstellen van de schotel zodat ik een en ander in de toekomst zelf zou kunnen doen ?? Ik woon in Assendelft (Zaanstad)

Richy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan