Schotel uitrichten...

B

BiG_G

Grrr,

Gisteren de hele dag bezig geweest om de schotel te verplaatsen naar het dak.

Nu kan ie compleet geen signaal vinden van Astra of hotbird...

Snap er niks van, astra 2 vond ie met meer dan 80% maar de setup zoals ik hem heb....
(visiosat hotb. astra)

nada...

toch van de week maar een satfinder kopen.

G

heb je,de kabels wel goed vast zitten?
en geen opstakels in de weg.?

yep,
nope...

Ik heb hem juist vanwege het feit dat ik de Hotbird niet meer kon ontvangen naar een hoger gelegen plek geplaatst.
De bomen werden groen en ik deed even een nieuwe image erop... toen was m'n H'bird weg...

Nu naar het dak... alles overzichtelijk, geen opstakels maar ook geen beeld, wel een sat gevonden maar de verkeerde....

G

Let er op dat waneer je een sat zoekt met de dreambox, dat je altijd een transponder selecteerd die een symbolrate heeft van 27500 of 22000.

Het signaal zoeken gaat zo een stuk makkelijker, omdat de meter dan direct reageerd.

GR Fred.

@Big_G:Verwacht geen wonderen van een satfinder,als je een goedkopere versie neemt.
Heeft mij en kennissen alleen maar verwarring gebracht....
Met tv en receiver het dak op....(mijn schotel staat in de tuin,iets handiger....)Gr.George

Woon je in Amsterdam?Kom ik je helpen met mijn digitale metertje!
Woon je elders vraag iemand in de buurt.

Suc6

Ik woon in Hoofddorp.
Eensgezinswoning.

Als Mokum of iemand anders in de buurt mij even wilt helpen met het uitrichten (ik heb nl hoogtevrees, en ik durf het dak dus niet op :( , een vriend van mij heeft hem op het dak gezet)
Zorg ik voor bier!

Hebben ze in Hoofddorp ook een Febo?

Dan wil ik mischien ook nog wel even een handje helpen.

GR Fred.

Misschien kunnen we wel afspreken bij de Febo en er gelijk een satmeeting van maken :)

Volgende week zondag oid?

Als het nu een beetje lekker weer is, en we makken er een soort van Amerikaanse party van...

Beetje BBQ-en ipv febo (is natuurlijk ook wel lekker...)

Gewoon een feestje bouwen!

Indien er meerdere mensen zijn die hier wat inzien, ben ik wel berijd om dit op te zetten (na overleg met thuisfront uiteraard!)

G

Originally posted by twilight
Hebben ze in Hoofddorp ook een Febo?

Dan wil ik mischien ook nog wel even een handje helpen.

GR Fred.

Mag jij het dak op Fred, geef ik wel aanwijzingen:)

Originally posted by BiG_G
en ik deed even een nieuwe image erop... toen was m'n H'bird weg

Kan het niet aan de nieuwe image liggen??
Heb DAAR geen verstand van, wel van schotels afstellen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan