schotel

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb vandaag nieuwe schotel gekocht slechts 45 cm vierkant met een 4 in 1 lnb kreeg hem mee als test met de bewering dat hij een 90 cm schotel vervangt heb hem geinstaleerd en perfect beeld op astra 19.2/hotburd astra 23.2/astra 28 met alles een signaal sterkte van 90% moet zeggen voor zijn klei schoteltje ben ik zeer tevreden is een technisat
gr frans

Da's mooi nu maar hopen dat die bij zware regenval, onweer e.d. ook datzelfde resultaat geeft. De schotel is 45 en komt overeen met een andere van 90 cm. Weet je of die verhouding lineair is, met andere woorden een technisat van 2 meter geeft die hetzelfde resultaat als een andere schotel van 4 meter of een technisat van 1.50 versus andere schotel van 3 meter...

Misschien kun je dat eens navragen...

Als e.e.a. daadwerkelijk zo is, vraag dan eens de naam van de importeur.

ik was nummer 66 die hem kocht en hij had nog geen klachten gehad als het flink stormt en regend geef ik een seintje hoe hij zich gedraagd of niet gedraagd
gr frans

Hebben hier net een hoze bui gehad signaal viel terug naar 86% op alle 4 de satelite zat ongeveer 1% verschil geen uitval gehad en geen blokkend beeld
gr frans

Inderdaad een leuk dingetje, maar..........................

De prijs is aan de hoge kant en als er 1 lnb stuk is dan wordt het toch een ander verhaal.

Dus ik zou altijd voor een andere oplossing kiezen die me meer vrijheid geeft een Wave T55 bv ( meer lnb's dus sats en de prijs is evenredig aan de Tecnisat Multytenne single 179 euro en twin 259 euro )

Voor de wave was ik kwijt :

Schotel T55 - 65 euro
Vantage 8in1 - 30 euro
7x single lnb 0,2db - 63 euro
1x twin lnb 0,2db - 18 euro

Totaal dus 171 euro

Dus goedkoper uit en meer sats en meer vrijheid + een goedkopere oplossing als 1 van de lnb's het begeeft.

Toegegeven de T55 is iets groter dan de Multytenne maar dat scheelt niet veel

WaveT55 - 66x56 cm

p.s oeps vindt net de multytenne single voor 142 euro, ok dan zou ik nog gaan voor de wave t55

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan