scifi channel

T

thewhale

welke satalliet en provider moet ik hebben om scifi channel te kunnen ontvangen ?

Gr

richard

Heej naamgenoot.:)

Sci-Fi is onder andere op Sky Duitsland (het vroegere Premiere) te ontvangen (Astra 19.2 oost).

Hij heeft tijdelijk (in april) op het etalagekanaal van C+ gezeten maar daar zit hij dus al lang niet meer.

Of hij nog gaat komen is me onbekend.

ik neem aan dat als hij op sky duitsland zit de taal duits is is het dan ook ondertiteld voor nederlands?

hoe kan ik die zender dan krijgen

astra oost 19.2 is toch de zender waar ned,rtl op uitzend?

gr

Richard

In Duitsland word vrijwel alles nagesynchroniseerd in het Duits.

Heel af en toe is er ook te kiezen voor de originele taal, maar das dus een grote uitzondering.

Ondertitleing kennen ze niet in Duitsland, en al helemaal niet in een andere dan de Duitse taal.

Waarom zouden ze ook Nederlands gaan ondertitelen.

Dus nee, er is niets Nederlands te vinden op die zender.

Astra 19,2 oost is inderdaad dezelfde satelliet als waar Ned 1,2,3 en zo op uitzendt.

Je ontvanger kan daar de signalen van Sky Deutschland dus vinden.

Om ze ook te kunnen decoderen, heb je een Duits abonnement en de bijpassende decoder module of softcam nodig.

Als Nederlander een Duits abonnement afsluiten is niet (legaal) mogelijk voor zover ik meen te weten.

Er zijn winkels die zelf een adres in Duitsland regelen, daar kun je dan een abonnement nemen, nadeel is dat je dan in 1x voor een heel jaar moet betalen i.p.v. maandelijks.

Dat is niet helemaal legaal maar men ziet dat klaarblijkelijk door de vingers.

Hey BT en de rest, volgens mij valt het wel mee, want je kan volgens mij gewoon bij die grote satellietverkoper uit Zoetermeer gewoon Sky abo's afsluiten.

Sorry was voorbarig over onze Zoetermeerse provider, ga het eens uitzoeken hoe het wel werkt, want ik weet zeker dat ik het een keer ben tegengekomen, maar dan heb je het over € 600 die je ineens mag aftikken.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 17:56 uur ----------

Er zijn een aantal leveranciers die een abo leveren, even googelen op abonnement Premiere want ze lanceren het nog steeds onder die naam.

Laatst bewerkt door een moderator:
want ik weet zeker dat ik het een keer ben tegengekomen, maar dan heb je het over € 600 die je ineens mag aftikken.
Ja dat is wat ik schreef... het is bij diverse handelaren mogelijk alleen moet je dan het jaarabonnement in 1x betalen. Aan de handelaar uiteraard. Uitgaande van een maandabo van 50 euro per maand zit je op een jaar dan al vlug op 600 euro inderdaad.;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan