sct satisfaction in seca 1 vanaf 2004

I

ikkrijgs2wel

op een ander board schrijft iemand dat sct satisfaction channel
op de hotbird vanaf 2004 bij sky italia in seca 1 gaat uitzenden
ik geloof hier eigenlijk niks van omdat sky italia alleen in seca 2 en irdeto 2 uitzend heeft iemand hierover wat gelezen ergens
of is wat ik al dacht waar zou wel mooi zijn natuurlijk als het wel zo zou zijn maar eerst zien dan geloven

Als je het op een Spaans board gelezen hebt is het een GRAP !
28 December is daar namelijk net zo iets als bij ons 1 April,dan neemt iedereen alles en iederen in de maling .
Dus trek je conclusies.
Maar ik was trouwens in bagdad en daar vertelde Aladin dat hij over zijn lamp wreef en hij vroeg of hij een nieuwe film mocht zien en de geest gaf hem een aanwijzing dat hij naar Avalon af moest reizen en daar krijgt hij op 1 Januari een Premiere van een nieuwe film .... gek he ?

Cya ...

Avalon ?

zei Alladin ...

Krijg ik dan een Premiere ?

Final Countdown !

Cya ...

nee heb het niet uit spanje maar van sat key misschien de jongen die het vertelde wel een spanjaard is dat weet ik dus niet maar we zien wel er staat niet bij of het nou seca 1 of seca 2 word ben benieuwt

Green hornet,je moet geen verassingen bekend maken want dan zijn het geen verassingen.Nee eerlijk ik weet het ook niet en ben ook al aan het puzzzelen.Het zou natuurlijk wel een stunt zijn als het duckteam net als mij met kerst,en niet om dat ik het zelf gemaakt heb maar wel omdat ik een verkregen file getest heb wat werkte gegeven heb als kerstkado.Daarvoor wie zegt de sathobby boards zijn dood en en over,geloof het maar niet,ik blijf geloven dat er verassingen komen,ik hoop wel op alle feestdagen,want dan vult mijn kaart toch lekker.
Kerst,nieuwjaar,pasen,pinksteren,,suikerfeest,en noem maar op.
Als het moet maak ik zelfs van mijn verjaardag een nationale feestdag,en zelfs dat van friso en mabel.Gooi open die boel,maar neem wel een abbo op je locale provider.Steun moet er zijn,anders wordt het zwart.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan