searchcentral

S

silverfox

Hoi,
heb de laatste tijd het probleem dat deze " KLOOTZAK " zich altijd als mijn startpagina ( homepage ) installeert.Heb het al tich keer veranderd en ook alle regestry daten verwijderen helpt niet. Coockies en temp internet daten ook ruit gehaald maar die blijft maar komen. Is misschien een goed zoekadres maar ik heb iets tegen opdringerige sites en deze is wel degelijk zo ??ntje.
Iemand ervaring hiermee of een tip.

Groetjes silverfox ( en sorry alvast voor het woordje KL.....)

Hoi Silverfox.

Er is al vaker geschreven over ongewenste popups en ongewenste startpagina's.
Iets wat steeds weer terug komt zoals in jouw geval, betreft in 9 van de 10 gevallen spyware.

De beste manier is om je dan van spyware te ontdoen en een heel goed programma hiervoor is Spybot Search & Destroy (http://security.kolla.de) en da's nog gratis ook.

Verder kun je eens op de site van computeridee op zoek gaan of misschien herinnert zich hier dat iemand ook nog wel, het geeft zich namelijk ook een programma of een truukje waardoor externe programma's of cookies etc. je startpagina niet meer kunnen veranderen.

Hoi Black Tiger

Bedankt, probeer ik vanavond al uit.

Groetjes Silverfox

Hoi,

uitgetest en NOPPES. Heb ook nog regsupreme geinstalleerd enlaten lopen en ook NOPPES.
Is blijkbaar een hardnekkige jongen dit.
Nog iemand een idee.

Groetjes Silverfox

Had je spybot wel geupdated nadat je hem had gedownload,, want die updates staan er dan nog niet in.,, kan via het programma zelf of van hun site.

Hoe heet die pagina waar die mee opstart dan.

Kijk trouwens eens op deze site,, best wel handig.

Stukkie naar beneden scrollen dan zie je staan:

Hoe verwijder ik: en searchcentral staat daar er ook bij.

Succes,,

http://nospyware.fateback.com/

Hoi,

bedankt voor jullie tips, die probeer ik morgen uit.En nee Jack ik heb de update nog niet gedaan na het installeren omdat er stond dat het de laatste nieuwe versie was ( aanbeveling heet 1 keer per week updaten dus ik dacht dat die dat wel in de nieuwe versie gedaan hadden ).

"searchcentral.cc/index.php?v=4&aff=3978" is het adres van deze opdringerige site. Reclame mag maar dit is een beetje te.

Groetjes Silverfox

Hoi,

bedankt Jack. Die ene site had de juiste oplossing, zelfs met ad aware was het probleem niet op te lossen. Ben nu weer een beetje veiliger onderweg hoop ik.

Groetjes Silverfox

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan