Seca 2 kaartje

S

Starke

Hi,

Wat kost nu eigenlijk een nieuw seca kaarje voor de vrije kanalen .
Ik dacht 19,50 euro per jaar .
Blijkbaar , volgens de dealers is het 19,50 per jaar + 75 tot 89 euro voor het kaartje zelf .
Klopt dit

starke

Per 1 mei wordt het duurder:

Per 1 mei 2005 wijzigt het Set Top Box-pakket. De service van dit pakket zal worden uitgebreid. Tot op heden werden kosten in rekening gebracht voor bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing. Dit wordt vanaf nu kosteloos aangeboden. Ook zijn de kosten voor het bellen met de servicelijn verlaagd.

De prijs van dit pakket zal vanaf 1 mei ? 2,50 per maand bedragen. Dit bedrag wordt eenmaal per jaar ge?ncasseerd ? ? 29,95.

Ok

maar moet je ook eenmalig betalen voor het kaartje zelf .
Sommige dealers vragen 75 euro , andere 89 euro

grtz

Voor de aanschaf van de kaart moet je eenmalig betalen en met een beetje speurwerk op het internet kun je zo 20 euro verdienen op de aanschaf van de kaart (kijk maar eens bij de sponsor van het forum 69,00 euro).

Volgens mij moet je ook nog eenmalige administratie kosten betalen bij het aanmelden van de kaart.

Voor 7.50 per maand , krijg je via KPN digitenne, Momenteel , geen entree kosten en tuner is gratis!. Voor het complete nederlandse pakked , maar ook Belgie 1 en2 welke C+ niet heeft. Is goed dat er concurentie is. Indien men dit dus vergelijkt , is C+ te duur in mijn ogen..

Originally posted by pet123

Volgens mij moet je ook nog eenmalige administratie kosten betalen bij het aanmelden van de kaart.

inderdaad die moet je ook nog is betalen deze is ook 19,95

Wat betreft de digi tv van de kpn geloof me die wil je niet het mag dan goedkoop zijn maar vrijheid van Tuner heb je niet en in die dingen zit je vast aan de software van de KPN en als je dat zou willen kan je geen abo nemen op C+

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan