Seca 3 update op newcs

M

masterboy

Hallo Allemaal,

Sorry dat ik hier nogmaals reageer maar kon mijn vraag nergens vinden.

Ik draai met de seca 3 kaart op newcamd (Heel oud systeem dus)

En deze slaat heel vaak vast, nu weet ik dat met newcs dit probleem over is maar kreeg dit niet aan de praat misschien met deze info wel, nog 1 vraagje

UPDATE de newcs de kaart wel of moet je dat nog steeds zelf doen?

Groet

MASTERBOY

Hoi Masterboy en welkom op Satellite Fun.

Sorry dat ik hier nogmaals reageer maar kon mijn vraag nergens vinden.
In zo'n geval maak je dus het beste even een nieuwe vraag aan met minder illegale inhoud.;)

En niet onder het topic van iemand anders als de vraag anders is. Maar da's niet zo erg, ik heb het nu voor je verplaatst.

Jij draait nog met newcamd? Da's inmiddels zelfs al antiek te noemen, had niet gedacht dat nog iemand dat zou gebruiken nu NewCS al zo lang bestaat. Immers heeft dat alle mogelijkheden van Newcamd en nog meer.

En om je gelijk antwoord te geven op je vraag... ja die kan ook de Seca3 kaart updaten, althans... dat doe je door met een ontvanger verbonden te zijn met Newcs en de configuratie van Newcs correct ingesteld te hebben.

NewCS is niet zo heel moeilijk maar heeft wat opties die je eigenlijk gewoon over moet slaan en andere opties die je even goed moet invullen.

Het beste is om daar niet Wordpad of Notepad (kladblok) voor te gebruiken maar beter is bijv. Editpad Lite (gratis).

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan