Seca2 op nokia9500

L

ludi

Hallo

Ik heb informatie hier in mijn bezit met de melding dat men SECA2 kan kijken op een nokia 9500 en 9200 + dBOX1 en dit met een nieuw project van WANISSA.
Heeft er iemand al van dir project gehoord en dit al geprobeerd.
Men moet een opsteek print plaatsen op de cam en met de nodige soft zou het moeten lukken. Als dit waar is zullen een pak mensen gelukkig zijn.

Groeten Ludi.

volgens mij met de NL C+ seca2 kaart nog niet mogelijk. ik kan er naast zitten, maar da's de info die mij ten ore is gekomen...

merDe

Hallo

Ik heb dit project gezien op Ebay duitsland daar is het te koop voor 30 ?.
Te zien met foto's , maar voor de rest is er niks te vinden op het net over dit project. Heb al gezocht op google maar niks

groeten ludi.

seca 2 draait inderdaad op de 95/9200-dbox de italiaanse
orgineele kaart dus(abbo)
dit kan met wanissa/samantha en met solo sammy
cam ombouw en andere soft in de box
de nl seca2 (abbo) werkt nog niet in de box verder draai de
box dan ook zonder kaart en op div andere kaarten

gr metropar

Hallo

Heb deze morgen het opsteek printje voor op de cam te steken besteld in duitsland.
Dit printje vervangd de aanpassing met de DIP SWITCH dat zeker niet gemakelijk was.
Het kost 30? zonder transport.
Hier het adres
www.digital-freedom.de

Groeten Ludi.

dip switch is allang niet meer nodig er is nu solo sammy
kwestie van twee draadjes en zeker 30 euro goed koper
mits je zelf voetje in cam kan zetten en eeprom kan proggen

gr metropar

Een kennis van mij heeft de nokia in **** laten kraken voor *** euro met een andere kaart en kijkt nu weer canal+ via seca 2.

{editted by moderator}

@ ester

nokia laten kraken????( met auto over gereden???)
met andere kaart c+ kijken via seca2
kan wat mij betreft bij gevoegd worden onder de noemer
STERKE VERHAALEN

gr metropar

Nee het kan hoor, het "kraken" zal dan het ombouwen zijn van Cam naar Wanissa en kijken naar Seca2 via de officiele abonnementskaart.:)

Ja ik heb die site ook gelezen maar volgens mij kon die alleen de italiaanse seca2 kaartjes lezen.
Ik kan het niet meer na kijken helaas want die info kwam ik tegen op "plappermax" maar die is eraf gehaalt.

maar geen ramp men is druk bezig, gaat straks vast wel lukken.

gr. cobes

voor zover ik weet draait alleen de italiaanse orgineele seca2
kaart op de nokia met wanissa /samanta of solo sammy
de nederlandse orgineele kaart doet het dus nog niet
bij mijn weten

gr metropar

Oh dat kan goed kloppen inderdaad, het was me bekend dat originele kaarten het erop deden alleen weet ik niet welke, dus het zal me dan ook niet verwonderen dat een NL het er niet op doet of iemand heeft misschien weer een aanpassing gevonden, who knows.
Maarja, het ging dan ook over C+ kijken met een 9500 en C+ Spanje en Italie is ook C+ .:biggrin:

Wat ik eerder geschreven heb is maar voor een gedeelte waar!
Het gaat hier om een italiaanse kaart waar men voor een gedeelte s2 ziet maar geen nederlandse nog, deze gaan of gingen nog via idreto.

Originally posted by metropar
dip switch is allang niet meer nodig er is nu solo sammy
kwestie van twee draadjes en zeker 30 euro goed koper
mits je zelf voetje in cam kan zetten en eeprom kan proggen

gr metropar

Zelf een voetje in de cam zetten en eprom programeren is geen probleem maar wat en waar vind ik Solo Samy ???

Bedankt ik zal eens kijken of ik die ombouw voor de cam kan vinden. Lukt het niet dan meld ik mij wel weer.

Zou U mij ook kunnen zeggen waar ik meer over slo samy kan vinden.

Bvd.dank

kijk maar onder de boom, tjonge het lijkt wel kerst.

als ik jullie niet meer zie, alvast een prttige feestdagen gewenst.

groet cobes

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan