@Bradajo: Misschien doel je daarmee op Satellite Fun? Ja dan kan het kloppen, dat is ook van mij, samen met mijn collega moderators aldaar, dus da's vrij logisch.
Bazig word ik alleen maar als mensen zich als kleuters gaan gedragen of behoorlijk irritant gaan worden.
Irritant is bijv. als iemand willens en wetens tegen de regels in dingen gaat doen, zoals steeds maar weer nieuwe topics over rat aanmaken terwijl dat als zeer onwenselijk wordt beschouwd en dan ook nog in het verkeerde forumtopic.
Maar men mag het mij altijd vragen. Green Hornet heeft netjes contact met me opgenomen maar ik wil het ook wel publiek zeggen hoor.
In eerste instantie doe ik server security en onderhoud. Ik spring af en toe bij als moderator, als het de spuigaten begint uit te lopen en de rest van het team het niet bij kan houden, bijv. omdat ze lang niet zo vaak online zijn als ondergetekende, terwijl er zo'n enorm user aantal is en vrijwel elke minuut nieuwe postings komen.
In eerste instantie had ik ook totaal geen tijd en ook geen zin om moderator te worden, vandaar het bijspringen.
Nu is er meer tijd en meer zin, derhalve zal er ook een verzoek worden ingedient aan het eendenteam om me gewoon als moderator aan te stellen en bij de naam te vermelden zodat het voor iedereen duidelijker word.
Daar kan men blij mee zijn maar ook niet, als men zich gewoon als volwassene gedraagt en zich een beetje aan de regels houdt dan hoeft dat totaal geen problemen op te leveren.
Het enige probleem is dat ik nogal graag discussieer, maar zolang dat op een nette manier gebeurd met goede argumenten, in het juiste forum, hoeft ook dat geen probleem te zijn.
Ik zie dat ook niet als plagen hoor, want door mij is ook altijd geroepen dat als een vraag gewoon netjes gesteld word, dat ik die ook best beantwoorden wil naar alle eerlijkheid.
Zoals bij deze dus.