Serieuze vraag !

• Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
T

The Green Hornet

Een vraag aan Black Tiger .

Even niet om te ouwehoeren of zo maar ben je nou Moderator van Duck of ben je nou Duck Buddy ik snap het niet helemaal .

Ik bedoel je uitspraak , kan je als Duck buddy ook een ban uitdelen ?of acteer je nu als Moderator ?Ik snap het niet .

Nogmaals ,niet om bij de hand te doen of zo maar ben toch wel benieuwd.

was eerder ook zal zo'n bazig type op een ander forum.
volgens mij wil hij Duck overnemen of zoiets,ik snap dat figuur ook niet helemaal.

Ik wil niet iemand afzeiken , maar ik wil weten hoe het zit .

Dan pak je het niet goed aan...., Dit doe je via PM met B.T

GR Fred.

Twilight , ik stel toch gewoon een vraag of zie ik dat verkeerd ?
Ik bedoel er verder helemaal niets mee .

Terug in je mand groene horzel, een beetje onze tijger plagen hoe durf je !

Gr. Lagos

@Bradajo: Misschien doel je daarmee op Satellite Fun? Ja dan kan het kloppen, dat is ook van mij, samen met mijn collega moderators aldaar, dus da's vrij logisch.
Bazig word ik alleen maar als mensen zich als kleuters gaan gedragen of behoorlijk irritant gaan worden.
Irritant is bijv. als iemand willens en wetens tegen de regels in dingen gaat doen, zoals steeds maar weer nieuwe topics over rat aanmaken terwijl dat als zeer onwenselijk wordt beschouwd en dan ook nog in het verkeerde forumtopic.

Maar men mag het mij altijd vragen. Green Hornet heeft netjes contact met me opgenomen maar ik wil het ook wel publiek zeggen hoor.

In eerste instantie doe ik server security en onderhoud. Ik spring af en toe bij als moderator, als het de spuigaten begint uit te lopen en de rest van het team het niet bij kan houden, bijv. omdat ze lang niet zo vaak online zijn als ondergetekende, terwijl er zo'n enorm user aantal is en vrijwel elke minuut nieuwe postings komen.

In eerste instantie had ik ook totaal geen tijd en ook geen zin om moderator te worden, vandaar het bijspringen.
Nu is er meer tijd en meer zin, derhalve zal er ook een verzoek worden ingedient aan het eendenteam om me gewoon als moderator aan te stellen en bij de naam te vermelden zodat het voor iedereen duidelijker word.

Daar kan men blij mee zijn maar ook niet, als men zich gewoon als volwassene gedraagt en zich een beetje aan de regels houdt dan hoeft dat totaal geen problemen op te leveren.

Het enige probleem is dat ik nogal graag discussieer, maar zolang dat op een nette manier gebeurd met goede argumenten, in het juiste forum, hoeft ook dat geen probleem te zijn.:biggrin:

Ik zie dat ook niet als plagen hoor, want door mij is ook altijd geroepen dat als een vraag gewoon netjes gesteld word, dat ik die ook best beantwoorden wil naar alle eerlijkheid.
Zoals bij deze dus.

Alvast gefeliciteerd met het Moderatorschap, je bent vast een goede!

GR Fred.

"Nu is er meer tijd en meer zin, derhalve zal er ook een verzoek worden ingedient aan het eendenteam om me gewoon als moderator aan te stellen "

"Daar kan men blij mee zijn maar ook niet"

"Het enige probleem is dat ik nogal graag discussieer"

Zullen we over dat "blij zijn of niet" dan eens een discussie starten?...lol

He hehehe ik ben blij met mijn tijgertje hoor afblijven he

Heheheh... ik denk dat je weinig te discussieren hebt over het al dan niet blij zijn, dat is een kwestie van smaak, en smaken verschillen.:)

En bedankt voor de felicitaties Twilight, maar het is nog niet besproken dus officieel ben ik nog altijd reserve-moderator.:biggrin:

ok alles je geen moderator woordt we respecteren jow alles modurator en je bent de tijger voor onze forum
grtz roufa!

KOMT WEl GOED TIJGERTJE WE HEBBEN HIER VEEL RESPECT VOOR JE .
er kruipt toch veel tijd en inspanning in voor het board in rechte lijn te houden.
pss ...dit is ook voor de ander medewerkers.
gr droopy

als ik zo de meeste reacties lees van BT op een vraag cq posting
vind ik dat men daar toch behoorlijk veel en goede antwoorden op krijgt
vind dat het duckteam goed gehandeld heeft om BT aan te stellen als Moderator
well done mate!!!!
ga door met je goede uitleg op vragen.

Bedankt voor jullie complimenten, dat stel ik heel erg op prijs.
Voor mij is het een hobby en steek er enorm veel tijd in, probeer zoveel mogelijk iedereen te helpen.
Uiteraard heb ik het ook regelmatig fout, een mens kan immers niet alles weten, maar het is wel fijn om te horen dat jullie mijn pogingen op prijs stellen.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan