Settings update 31/01/04

Weer heel erg bedankt voor je fijne werk Pet.
Ik mis enkel wat Enex kanalen op 16E. Die zijn toch meestal wel erg handig als er hier of daar wat loos is.
Zo en nu rap de Humax en de Dream, van de nieuwe settings voorzien. Goh, dat rijmt nog ook.

Gegroet,
Atraxx

Er moet toch iets anders aan de hand zijn. Ik kom ze toch wel tegen als ik de settings met DreamBoxEdit bekijk. Alleen in de bouquets zie ik ze niet. Op de dream kom ik, in bouquet Eut w2 16E, alleen de 'Enex hotel' tegen. In DreamBoxEdit zie ik alleen de 'Enex alpha' als ik rechts dit bouquet selecteer??
Als ik links bv de 'Enex bravo'selecteer dan staat toch de juiste bouquetnaam ingevuld. Hoe kan dit? fout in DBE misschien? Ik ga eens een andere settings editor proberen.

Gegroet,
Atraxx

De dreambox wil pas beeld geven als de transponder ID en de channel ID goed zijn. De Humax doet daar niet zo moeilijk over en geeft gewoon beeld.

Nu zijn er op de ENEX kanalen verschillende feeds te zien. Ik weet niet of er op elk kanaal steeds dezelfde transponder en network id worden gebruikt of dat deze per nieuwe uplink van een ander lokatie verandert.

Vaak zijn de ID's 0 of 1 en wanneer de Dreambox dezelfde transponder en network id ziet dan geeft hij alleen de eerste weer en de andere niet terwijl die op een andere frequentie zitten.

Voor de echte feed hunter is toch de Nokia met DVB2000 en de Technisat Skystar 2 kaart de echte dream ontvanger.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan