settings willen er niet in

jaap22

Active member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
62
ik heb al tich keer de settings erin gezet ,echter nu krijg ik de settings van joske er niet in lees ik hem uit dan zegt hij wel 26-6 maar in het beeld en de lijst erin staat alles netjes op de 14-1 datum heb er al captain picard erover gezet en dan joske er weer op echter dan geeft i weer de settings van joske aan van 14-01 rara hoe kan dat ???gr jaap

26-6 moet zijn 26-02 sorry

heb je multiboot geinstaleerd staan ? en werk je met een image op de usb stick ? geef ff iets meer info....

probeer zowiezo ff een reboot dat wil ook nog wel eens helpen ( op zich moet het reload commando werken )

zowel op de usb stick als in de flash wil i niet ,ik heb gemini 2.70 erop en multiboot gr jaap

En die van pet 123 dan werken deze wel ?

Ik doe et altijd zo :

1/ laadt de setting lijst
2/ stuur deze naar de db
3/ en reboot de box dan

Draai zelf hier op multiboot met usb stick , let wel op dat heb ik nl , dat de setting (nieuwe) op die image komt welke je draait op dat moment.

suc6

saat

hoy
rebooten is volgens mij niet nodig als je eerst in expert setup
hide http authentification uitzet en dan rebooten in dreamboxedit
dus dan start hij niet helemaal opnieuw op
grtz humtopf

volgens mij blaast 8ie de settings naar de image in de flash en niet die op de stick. probeer anders eens gewoon de bestanden via ftp erin te zetten

staan in var/tuxbox/config/enigma maar dan wel in het image dat op je usb stick staat he .....misschien dat ie ze dan wel pakt

bedankt allemaal ,probleem was een te oude dreamboxedit <1.74.00>met de nieue was het zo gepiept,nogmaals bedankt allemaal speciaal ook aan geer.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan