Settingslijst verwijderen?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
735
Punten
113
Leeftijd
59
Is een settingslijst die in een Dreambox zit in zijn geheel zonder problemen te verwijderen?

Of kun je gewoon een lijst van bijvoorbeeld Josje overschrijven met de lijst van pet123?

Want ik weet niet of de links naar de settingslijst van pet123 al werken in de Gemini image, want met de laatste update van josje mis ik toch een aantal kanalen, en als er een kanaal waar je op komt wat op dat moment geen signaal uitzend dan wordt dit meteen verwijderd, en dat vindt ik wel een beetje jammer.

Zojuist met Dreamboxedit, de kanalenlijst van pet123 naar mijn dreambox gedaan via ftp, dreambox opnieuw gestart, maar er is niks maar dan ook niks verandert... de lijst van Josje zit er nog gewoon in.

Ik had dit laatst ook al eens gedaan en toen veranderde er ook niks, zie ik nou iets over het hoofd?

De reden hiervoor is dat ik zelf een bouqet wil maken met mijn eigen favorieten.

Wie legt me dit even uit?

Over het zelf samenstellen van je lijsten kan ik je niks vertellen.
Maar dat een programma uit de lijst gewist wordt, dat kun je volgens mij in het menu uitzetten.
Nou weet ik niet meer precies waar dat staat, maar ik dacht dat de optie iets van "automatisch programmalijst updaten" heet.
Het staat volgens mij bij de geavanceerde instellingen, een eind onder communicatie settings.
Is met die groene vinkjes.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan