settingslijst

S

satderk

Hoe kom ik erachter of een settingslijst up to date is?
En hoe kan ik mijn settings lijst up to date houden?

Ik heb niet echt veel kaas gegeten van mijn humax 5400 ,dus ik kan de nodig tips wel gebruiken.

En waar kan ik de nieuwste settings lijst vinden?(als ie up to date is)?

Met vriendelijke groet Satderk ut grun

Er worden verschillende lijsten op het internet aangeboden. Bijvoorbeeld op mijn eigen homepage www.humaxsettings.nl en op www.hackweb.nl

Als je zelf de settingslijst dagelijks uptodate wilt houden dan moet je het dagelijkse satnieuws van jack lezen die hij hier post.

Om je settingslijst up to date te houden is een boel werk.

Elke dag zijn er wel weer veranderingen op alle satellieten.

Zou gewoon de transponder updates in deze threat elke dag eens doornemen en dan zou ik alleen de zenders die je dus echt wilt zien bijhouden in je ontvanger.

Heeft weinig nut om zenders in je settingslijst op te nemen als je daar verder toch nooit naar kijkt.

Maar goed als je hem gewoon up to date wilt houden raad ik je aan om gewoon pet123 settings erin te gooien.

Ben je altijd voor 100 % up to date.

Thanks ,

Dit is klare taal ,daar heb ik tenminste wat aan .
Heren bedankt !!!!!!!!!!!!

Oja nog een vraagje ,voor Pet 123 : hoe vaak doe je een update van de settings lijst en hoe kan ik op je site zien of je er een nieuwe update op hebt gezet ,misschien domme vraag ,maar ik stel hem toch.

als je nu eens eerst de moeite doet om naar de url van petje te kijken dan had je daar een datum zien staan.
groetjes droopy

@ satderk

Gemiddeld twee tot drie keer in de maand. Op de site staat bij de update info de datum van de laatste update.

Ik heb natuurlijk de moeite genomen om de pagina's te bekijken ,anders bedankte ik de heren niet!
Het duurt hier een tijdtje voor dat de pagina's ingeladen zijn ,(via tel verbinding) dus ik ging direkt verder naar de downloads vandaar dat ik het over het hoofd heb gezien.

Maar ook jou tip wordt hier gewaardeerd,thanks!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan