Settingslijsten voor DREAMBOX

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
Wie heeft nu momenteel de kompleetste "settingslijsten " met ook de HD-kanalen voor een DREAMBOX 600,7025 en 8000?...Pet 1 2 3, Henksat , SATLORDS of wie nog?....
1000 x thanks

Neem DreamSet en maak een settinglijst via het internet.
Of neem je huidige en laat DreamSet vergelijken met die van internet. Enigma1 en/of Enigma2 maakt niet uit. Indien je beide doet dan eerst Enigma2 want zodra je de Enigma1 settinglijst wegschrijft/uploadt worden de HD-zenders automatisch verwijderd omdat Enigma1 nu eenmaal geen HD aan kan.

Dat vergelijken met je huidige is wel afhankelijk van welke je huidige is anders wordt het toch een gesnuffel van wat er bij gekomen is en een geedit om die in je favoriete lijst te kruien.

Ben het overigens wel met het eendenteam eens dat je van scratch af aan je eigen settinglijst eens maakt zodat je weet wat waar staat en dan is vergelijken en toevoegen een makkie geworden.

Zoals al vaker gezegd is, ook door ET, is het "leren" omgaan met de editter een kwestie van 1 keer goed uitpluizen en dan regelmatig ( persoonlijk vind ik 2 keer per maand bijna een must vanwege de HD toename ) updaten noodzakelijk zodat de veranderingen minimaal zijn.

Volgens mij heb ik ooit een beschrijving gemaakt hoe je binnen een half uur een komplete nieuwe settinglijst naar wens aanmaakt.

Trouwens het ET heeft ook zo'n beschrijving gemaakt.

Alleen ik denk dat menigeen vanwege gemakzucht wacht tot de settinglijsten weer vers aangeboden worden.

Op mijn homepage staan erg verse settinglijsten E1 en E2 maar dan wel beperkt tot enkele satellietposities (30W 0.8W 4.8E 13E 19.2E 23.5E 28.2E 28.5E en 42E)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan