Signaal problemen

C

CDfreak007

Hoi iedereen

Gisteren had ik enorme problemen met de ontvangst van alle zenders, steeds viel het signaal weg m.a.w. "the quality" kon opeens 0 worden of grote storingen met het signaal: zakken, stijgen,..enz

Nu 1 dag verder heb ik een zeer goeie kwaliteit op de Nederlandse zenders maar nu is het probleem op de muziekzenders gebleven ( de 2 MTV's, en de 2 VH1's)

Ligt dit aan het slechte weer?
De schotel is prima uitgericht en beweegt niks bovendien staat hij daar al heel lang onaangeroerd en prima vast (net gechecked) en met een andere LNB zelfde probleem

Greetz
M.

Check je connectors even er zit waarschijnlijk vocht in de kabel bij de lnb kort die wat in nieuwe connector er op draaien met die hap

Siliconenkit?Voor een connector kun je toch beter vulcaniserende tape gebruiken.

Hoi

Ok bedankt voor ge goeie uitleg. Ik ben Power tape gaan halen en daarmee de connectors vastgemaakt zodat er niets tussen de connector en kabel kan!

Nu zijn we 3 dagen verder en werken alle kanalen met een meer dan behoorlijk signaal! Alle problemen weg en bovendien tape rond de connectoren.

Laten het maar regenen en waaien nu

Vriendelijk bedankt voor de tips

Greetz
M.

Is powertape vulcaniserend?Als dat niet zo is kun je over een tijdje opnieuw aan de gang.

Bwa laat ons zo zeggen
Het is hier in Belgi? weer "zalig" aan het regenen en nu heb ik geen enkel probleem meer.....

En powertape kan tegen water dus ik vermoed van wel
alleszinds ik hoop het

Nogmaals bedankt

Greetz
M.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan