Signlab

H

hugow

Wie o wie heeft het programma Signlab versie 5 of hoger voor mij.

M.vr.gr

Hugow

Ga je in de sign wereld kerel?

Nee mijn buurman, die heeft jaren Ags design gebruikt maar zijn Pc heeft het begeven waarop Ags Design stond met dongle.

Op een of andere manier weigert de software opnieuw te werken in een nieuwe computer inclusief dongle.

Een alternatief programma is signlab. Maar ja niemand schijnt dit programma te hebben.

Misschien Flexisign

M.vr.gr

Hugow

Deze programma s werken bijna allemaal met een dongle!
Daar ik voor het werk veel reklamemensen bezoek weet ik daar e.e.a. van, dus ik geef je weinig hoop.....

De support van AGS even bellen, moet toch wel iets aan te doen zijn.
Een beetje goede cracker weet daar trouwens wel iets voor te bouwen, maar dat word nauwelijks nog gedaan tegenwoordig.

Originally posted by Black Tiger
De support van AGS even bellen, moet toch wel iets aan te doen zijn.
Een beetje goede cracker weet daar trouwens wel iets voor te bouwen, maar dat word nauwelijks nog gedaan tegenwoordig.

Dat is het bedrijf Nauta. Het antwoord van ze is simpel. Ags wordt niet meer ondersteund. wel een andere programma ? ? 3000 update kosten. tja.....

M.vr.gr

Hugow

Ow Nauta, geen onbekende ......

Tsssk tsssk... ja zo kan ik het ook en dan over 5 jaar dat ook niet meer ondersteunen, zo verdient het lekker.:)
Jammer, normaliter hebben die bedrijven met dure software een wat betere support, zelfs als ze overgenomen worden, dan word er nog wel eens een nieuwe key of dongle gestuurd ofzoiets. Blijkt alweer dat je bij deze gasten niet zijn moet.

misschien kun je van iemand anders met wel werkende software,
een copy van de dongle maken.

zoals op deze site

Originally posted by Kweetniet
misschien kun je van iemand anders met wel werkende software,
een copy van de dongle maken.

zoals op deze site

Dankjewel voor je tip. Dit heb ik reeds geprobeerd maar geen succes!!

Tja.... Weet iemand een newsgroep waar je Signlab of Flexisign kan vinden???

M.vr.gr

Hugow

Ga ik hier zoeken, en wat blijkt: vind ik flexisign pro! Stond ooit eens op zo n maandelijkse cd met software en spelletjes enz.

Mail me even PM over hoe en wat we dat kunnen oplossen......

heb ook wel interesse in dat programma, is er ook een mogelijkheid dat ik hem ook kan krijgen?

bvd

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan