simpele vraag, antwoordt niet

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo jongens en meisjes,

Vraagje:

ik nu een Rudream van 1 mei in de box zitten, werkt redelijk goed.

Ik gebruik alleen Ucas en de aangepaste Scam voor Sky.

Maar wat ik ook probeer de TPS kanalen krijg ik niet open, blijven zwart. Wat doe ik niet goed.

Had eerst een Triple X img die wel de TPS kanalen open had.

Dus eerst een Erase img en toen de Rudream geinstalleerd, heb af en toe een Freeze, is niet leuk.

root@dreambox ~ > free
total used free shared buffers
Mem: 29852 29084 768 0 5220
Swap: 31992 624 31368
Total: 61844 29708 32136

Heb een swap op de USB stick.

Wie o wie kan mij helpen.

Groetjes Bert

In mijn vorige aanhef bedoede ik de het antwoord niet simpel is, nu dachten de meesten van jullie dat ik bedoelde dat ik geen antwoordt hoef.

Nee hoor graag een antwoordt ik snap het nu niet meer.

Groetjes Bert

nou ik snappie em niet meer ...........

Hahaha, en ik maar denken dat ik me keurig aan je vraag hield!

Whahahahahaha! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Maar om op je tweede verzoek in te gaan:

Je memory, zowel in het oorspronkelijk diskless Linux Risc computer systeem, alsmede het deel wat gesitueerd is in de module die in het slot daarvoor is aangebracht is statisch. Het in tweede instantie genoemde geheugen aangeduid met module is in de winkel te bestellen onder de naam usb-stick, zoals in je epistel ook correct zo benoemd. Dat geheugen kan volgens verschillende wijzen aangesproken worden door de combinatie software en hardware in de rekeneenheid. Dat kan in een mindere danwel meerdere mate efficient, correct, en zinnig gebeuren. Zodra de mindergunstige combinatie zich hier ten deel valt, bestaat de mogelijkheid dat het geheel, met een toch hoog potentieel aan rekenkracht, de snelheid van het ons bewuste leven niet meer volledig kan volgen. Daaraan is de hoeveelheid beelden gerelateerd die volgens de in dit geval gebruikte codering in een vastgestelde tijdseenheid worden gegenereerd uit een digitaal signaal, welke oorspronkelijk van ons aller meest vertrouwde planeet in specifieke richting de ruimte ingezonden wordt, om via een van de vele kunstmaan, die zich rond eerder genoemde planeet bevinden, met een bepaalde frequentie en polarisatie weer terug komen. Door deze terugkomende straal te concentreren door middel van reflectie, is het mogelijk deze via een low noise block-downconverter in de bovengenoemde rekenunit als input te laten binnenkomen. Hetgeen weer niets zegt over de kwaliteit van reflectie, hoeveelheid van reflectie en effectiviteit van opnemen via de low noise block-downconverter. Alsmede dat er nog niets behandeld is met betrekking tot de coaxiale verbinding tussen de low noise block-downconverter, al dan niet met switches en/of andere apparatuur en de rekeneenheid. Daarmee wil ik zeggen dat het mogelijk voor de hand ligt dat de problemen van zogenoemde freezes te wijten aan de programmeurs danwel de technische opbouw van het computerdeel, maar het probleem net zo goed veroorzaakt kan worden door een schotel die kut is afgesteld. Wat weer niet wil zeggen dat het daadwerkelijk zo is.

Is het zo moeilijk genoeg beantwoord? ;)

Ja wat kan ik hierop zeggen, op het antwoordt van het kerstkonijn.

Niets.

Maar is dit een antwoordt op mijn moeilijk gestelde vraag, ik denk het wel, maar ik heb er niets aan.

Maar i heb er wel respect voor het antwoordt.
Mijn swap file op de USB stick werkt, maar ik heb nog steeds geen beeld en antwoordt op de vraag over de TPS kanalen.

waar moet ik op letten en waar naar kijken tussen al die files. Graag had ik daar ook beeld op.

Groetjes Bert.

PS het antwoordt nu behoef niet van die klasse te zijn als het vorige antwoord. hiihihihi

Ik vond mijn antwoord toch wel de beste...

Maar hee, wie ben ik.....

G

@Bert50: Ga eens op zoek naar een goede tpscrypt voor in /var/scce en als je daar de juiste keylist en rsakeylist bij neemt dan loopt ie.

Meer kunnen we hier niet zeggen, het is niet de bedoeling dat wij gaan leren hoe je iets moet vrijschakelen, zie daarvoor ook de regels, maar nu weet je in elk geval waar je naar op zoek kunt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan